آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / قوا از اقیانوس بیکران مردم نهایت استفاده را ببرند

قوا از اقیانوس بیکران مردم نهایت استفاده را ببرند

IMG_1411خسروی سهل آبادی:
قوا از اقیانوس بیکران مردم نهایت استفاده را ببرند
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان ابتدای سال خود و نامگذاری سال اهمیت سیره پیامبر(ص) و امامان را نیز تاکید و یادآوری کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از ایسنا؛ابوالقاسم خسروی اظهار کرد: در مجموع ابتدای هر سال با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، گفتمان قالبی به عنوان نقشه راه و حرکت مسئولین نظام و مردم مشخص می‌شود و عنوان امسال باید در جهت اهتمام مسوولان نظام به منظور خدمت‌رسانی به مردم بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: در واقع اگر سال ۹۳ با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده بود نیز به این منظور بوده است که این فرهنگ میان مردم و مسئولان نهادینه شود و همه سال‌ها در این جهت حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم که اقتدار و عزت، رشد و توسعه در نظام جمهوری اسلامی در سطح آرمان امام(ره) و شهدا تحقق پیدا کند باید وحدت دل‌ها در کنار همزبانی باشد و این نامگذاری را رهبری براساس قانون ثابت الهی یادآوری کردند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: بسیار اتفاق می‌افتد که در شعار موضوعی را مطرح می‌کنیم اما در عمل چیز دیگر تحقق پیدا می‌کند؛ تدبیر رهبر معظم انقلاب این بود که مجلس و قوه قضائیه در کنار دولت باشند و از اقیانوس بیکران مردم نهایت استفاده را کنند. ایشان اقتصاد مقاومتی را نسخه شفا بخش اقتصاد کشورمان دانستند و بر این مطلب تاکید کردند که وحدت و همدلی باید به صورت عملی صورت گیرد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.