آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / آقای رئیس جمهور! آیا افزایش ۳۵ درصدی حقوق ها در نهاد ریاست جمهوری، صدا و سیما، وزارت کشور و وزارت بهداشت با نظام رتبه بندی صورت گرفته است؟!

آقای رئیس جمهور! آیا افزایش ۳۵ درصدی حقوق ها در نهاد ریاست جمهوری، صدا و سیما، وزارت کشور و وزارت بهداشت با نظام رتبه بندی صورت گرفته است؟!

 

5نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات  و زاوه در تذکرشفاهی به رئیس جمهور گفت: معلمان نسبت به تبعیض ها و بی عدالتی ها در پرداخت حقوق و پاداش های خلاف قانون و بی حساب و کتاب اعتراض دارند.

نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی تیم ملی کشتی آزاد، بارش نزولات آسمانی و توفیق تیم مذاکره‌کننده هسته ای و مذاکره با ۱+۵ را تبریک گفت.

خسروی در تذکر شفاهی در صحن علنی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود، حکومت عربستان سعودی را روسیاه تاریخ خواند و گفت: به طور قطع این رژیم در تهاجم به مردم مظلوم یمن شکست خورده است.
وی گام برداشتن تیم مذاکره کننده هسته ای در مسیر منویات مقام معظم رهبری و اقدام هوشمندانه در مقابله با کشورهای ۱+۵ را خواستار شد و گفت : فرزندان انقلابی ملت ایران در مذاکرات هسته ای، دفاع هوشمندانه و حرکت در مسیر رهنمودهای حکیمانه رهبر عزیز انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

 ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در پایان جلسه علنی امروز در تذکر شفاهی به اعتراض معلمان نسبت به تبعیض ها و بی عدالتی ها در پرداخت حقوق و پاداش های خلاف قانون و بی حساب و کتاب اشاره کرد و خطاب به روحانی گفت: آیا افزایش ۳۵ درصدی حقوق ها در نهاد ریاست جمهوری و نیز افزایش حقوق در صدا و سیما وزارت کشور و وزارت بهداشت با نظام رتبه بندی صورت گرفته است؟!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: چرا نظام هماهنگ پرداخت در اوج ناهماهنگی پرداخت ها اجرا می شود و دولت و مجلس تماشاگر ساکت این صحنه اند؟!

نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه همچنین در تذکر شفاهی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: با وجود قانون مصوب مجلس که به تایید شورای نگهبان نیز رسیده است، چرا کارگزاران مخابرات روستایی بلاتکلیف مانده اند؟!

وی خطاب به رییس جمهور نیز گفت: مجتمع بزرگ فولاد تربت حیدریه پس از ۳ سال تلاش خستگی ناپذیر کارکنان، و عرضه سهم اولیه بخش خصوصی، نیازمند تدبیر و مدیریت جهادی مسئولین است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکر شفاهی به وزیر نفت یادآور شد: وعده های شما در گازرسانی به روستاهای بالای ۵۰ خانوار جمعیت عملیاتی نشده و نیاز است که این موضوع را پیگیری کنید.

دکتر خسروی همچنین در تذکر به وزیر کشورگفت: روستای ساق، قلعه آقا حسن، چخماق، صفی آباد، مرغزار، کاریزک ناگهانی،کاهیجه، نسر، عبدل آباد ، مهنه و دوغ آباد بر اساس قانون  تقسیمات کشوری باید  به شهر ارتقاء یابند

خسروی همچنین تکمیل فرودگاه شهید مدرس ،ارتقای راه آهن تربت حیدریه و تکمیل راه شهرستان زاوه و شهر کدکن را از وزیر راه و شهرسازی خواستار شد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.