آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از واحدهای دانشگاهی بجنورد/طرح یک فوریتی برای مقابله با فروش پایان نامه ها و سرقت های ادبی

بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از واحدهای دانشگاهی بجنورد/طرح یک فوریتی برای مقابله با فروش پایان نامه ها و سرقت های ادبی

635651249131864905_b

 اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از واحد دانشگاه آزاد بجنورد بازدید و در جریان فعالیت‌های این واحد دانشگاهی قرار گرفتند.نیمی از صندلی های این دانشگاه در مقطع کاردانی و کارشناسی خالی از دانشجو است.

آئین افتتاح  دو اتاق جراحی چشم در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به همت موسسه خیریه بعدازظهر امروز با حضور اعضا کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و نمایندگان وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی برگزار شد ، بخش جراحی چشم بیمارستان امام علی (ع) بجنورد دارای ۱۴ تخت به همراه دو اتاق عمل است.

وضعیت مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی مطلوب است. در بین دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور، مراکز مربوط به جهاددانشگاهی، از سلامت خوبی برخوردار هستند.

طبق گزارشات ارائه شده، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد نیز جزو مراکز برتر کشور شناخته شده است که دستاورد خوبی است. ساختمان در دست ساخت این مرکز  در سطحی مقبول و مطلوب طراحی شده و با ساخت و تکمیل این پروژه، سرویس‌دهی خوبی از نظر فضای آموزشی به دانشجویان ارائه خواهد شد، همچنین کتابخانه نیمه‌تمام این مرکز نیز باید تکمیل شود.

در خصوص وضعیت دانشگاه‌های خراسان شمالی حرکت خوبی صورت گرفته اما استان هنوز در این زمینه در آغاز راه است. امید است بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که سفری دو روزه را به استان خراسان شمالی داشته‌اند سرآغاز یک تحول، جهت رسیدگی  بیشتر برای رفع محرومیت از استان بویژه در  در زمینه مسائل دانشگاهی و آموزشی باشد.

جلسه هم اندیشی با روسای دانشگاه های خراسان شمالی باحضور اعضای کمیسیون برگزار شد ،مجلس در روز های آینده طرح یک فوریتی برای مقابله با فروش پایان نامه ها و سرقت های ادبی را با همکاری دولت ارائه خواهد کرد.

در دومین روز سفر اعضای کمسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس به خراسان شمالی تعدادی از اعضای این کمیسیون به شهرهای استان سفر کردند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.