آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / آزمون جذب معلمان پیش دبستانی و حق تدریس / رد شایعات مربوط به پرونده دانشجویان بورسیه

آزمون جذب معلمان پیش دبستانی و حق تدریس / رد شایعات مربوط به پرونده دانشجویان بورسیه

IMG_74241ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس پیرامون آخرین وضعیت بررسی بورسیه‌ها اظهار داشت: نامه‌ای را رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نگارش کرده و در این نامه قید شده است که تنها ۳۰ نفر از افرادی که در بحث بورسیه مطرح شده بودند دارای ایراد هستند و اشکالی بر سایر افراد ‌نیست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این شرایط آماری که در ابتدا از سوی وزارت علوم به عنوان افرادی که در این زمینه دارای مشکل هستند، صحت ندارد. البته قرار است نظر نهایی را هیئت مشترک کمیسیون اصل ۹۰ و وزارت علوم در این زمینه ارائه کنند.

خسروی گفت: کمیسیون آموزش پیگیری مطالبات به حق فرهنگیان را به عنوان مهمترین اولویت خود معرفی کرده ‌و مسائل مربوط به نظام رتبه‌بندی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین درباره آزمون جذب معلمان پیش دبستانی و حق تدریس گفت: حدود سی هزار نفر از مربیان پیش دبستانی و حق التدریس آموزش و پرورش باید برای جذب در ازمون سراسری شرکت کنند و پس از مراحل استخدام با توجه به نیاز هر استان جذب دستگاه اموزش و پرورش شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این رسیدگی به مشکلات نیروهای شرکتی و مربیان پیش دبستانی، نیز اولویت دیگری است که از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: تعیین شاخص‌های افرادی که قرار است به عنوان نیروی جدید در آموزش و پرورش استخدام شوند نیز باید از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی احصاء شود.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.