آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / عربستان سعودی در برابر وحدت و استقامت مردم یمن شکست خورد

عربستان سعودی در برابر وحدت و استقامت مردم یمن شکست خورد

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تجاوز وحشیانه به یمن جایگاه کشور عربستان را در بین افکار عمومی مسلمانان دنیا به شدت دچار آسیب کرد و امروز خائن الحرمین الشریفین لقب مناسبی برای پادشاه بی عقل عربستان است.
ابوالقاسم خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، اظهار کرد: سردمداران عربستان سعودی مزدوران حلقه به گوش صهیونیست ها هستند و اقدام نابخردانه و تجاوز وحشیانه عربستان به یک کشور مسلمان تحت تاثیر لابی های صهیونیستی بود.

وی افزود: پادشاه کشور عربستان دچار بیماری زوال عقل است و قدرت تشخیص ندارد و تصمیم نابخردانه جوان خامی باعث شد که جایگاه کشور عربستان در بین افکار عمومی مسلمانان دنیا به شدت دچار آسیب شود و امروز خائن الحرمین الشریفین لقب مناسبی برای پادشاه عربستان است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عربستان سعودی در یمن به هیچ یک از اهدافی که مدنظر داشت نرسید، گفت: خواب سردمداران عربستان برای یمن با وحدت گروههای مختلف یمنی و استقامت مردم بویژه نیروهای انصارالله به کابوسی تلخ تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: کشته شدن هزاران نفر از مردان و زنان و کودکان بیگناه و صدمه به زیرساخت های یک کشور مسلمان حاصل جنگ افروزی عربستان است و همه این خیانتها به پای آل سعود، پادشاه بی عقل عربستان و جوان خام سعودی نوشته می شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.