آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / مجتمع ۲۲۰ واحدی خیرین مسکن ساز در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

مجتمع ۲۲۰ واحدی خیرین مسکن ساز در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

مجتمع ۲۲۰ واحدی کوثر تربت حیدریه که توسط انجمن خیرین مسکن ساز خراسان رضوی ساخته شده، صبح پنج شنبه با حضور آیت الله رسولی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن و علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درحاشیه افتتاح این مجتمع افزود: یکی از مصادیق خوب خوشحال کردن مردم، مسکن سازی توسط خیرینی است که تمام هدفشان خدمت به محرومین و نیازمندان و فاقدین مسکن در کشور می باشد.

آیت اله رسولی محلاتی اظهار کرد: خیرین مسکن ساز بهترین توشه را برای خود پس انداز کردند که می توان حساب ویزه ای در روز قیامت برای این عمل صالح باز کرد.

وی اذعان کرد: خیرین مسکن ساز ثروت و عمر خود را وقف رفع مشکلات مسکن نیازمندان و محرومان جامعه کردند و این کار اجر و پاداش ارزشمندی نزد خداوند متعال دارد.

مدیر پروژه خیرین مسکن ساز تربت حیدریه در ادامه در گفتگو با خبرنگار تابان تربت اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن ساز خراسان رضوی در مدت ۵ سال گذشته ۲۴۰۰ واحد را در استان به اتمام رسانده که تحویل نیازمندان فاقد مسکن شده و در ادامه این کار امروز مجتمع ۲۲۰ واحدی در تربت حیدریه به متقاضیان تحویل می شود.

علی اکبر حسینعلی زاده گفت: این مجتمع ۲۲۰ واحدی در مساحتی به متراژ ۲۲ هزار و ۸۱۱ متر مربع و به ازای هر واحد مسکونی ۷۵ متر مربع فضای مفید و ۱۰۲ متر فضای غیر مفید احداث شده است.

وی اذعان کرد: سرمایه گذاری اولیه این پروژه توسط بانک مسکن و آورده مجموعه بوده که خیرین در این طرح ۱۰ درصد مشارکت داشته اند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.