آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / هفت راه روستایی در تربت حیدریه با همت مردم آسفالت شد

هفت راه روستایی در تربت حیدریه با همت مردم آسفالت شد

همت مردم هفت روستای تربت حیدریه در آسفالت راه روستایی سرآغازی برای فرهنگ سازی در حوزه راهسازی این شهرستان است.

حسن فتحی نیا روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از راه آسفالته روستای مزجرد افزود: مردم و مسوولین با مشارکت و همدلی عزم جدی برای عمران و آبادی منطقه دارند که این امر کمک بسیار به توسعه این شهرستان خواهد کرد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت مردم در ساخت راه روستایی در تربت حیدریه گفت: نیروهای راهداری با مشارکت مردم، همکاری شهرداری و بنیاد مسکن هفت روستای این شهرستان را از راه آسفالت بهره مند نمودند.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه نیز گفت: برای نخستین بار روکش آسفالت هفت راه روستایی این شهرستان به همت خیرین و مردم روستایی انجام شد.

ایمان مقید افزود: راههای روستاهای صومعه، فرزق، مزجرد، ملکی، بیسقیزین، اومی و کاریزک خوجوی تربت حیدریه به طول ۹ کیلومتر در مدت کمتر از ۲۰ روز آسفالت شد.

وی اظهار داشت: آسفالت این راههای روستایی ۱۰ میلیارد ریال هزینه داشت که ۱۰ درصد آن توسط مردم هفت روستای تربت حیدریه تامین شد.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه گفت: راههای ۱۳ روستای دیگر این شهرستان با قیر رایگانی که توسط نماینده مردم در مجلس تامین شده است و مشارکت ۱۰ درصدی مردم بزودی آسفالت می شود.

لازم به ذکر است در جلسه ی در ابتدای سال  دکتراخوان مدیر کل راه و شهرسازی  استان و دکتر خسروی به بررسی مشکلات راههای  شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات زاوه پرداختند و ۶هزارتن قیر جهت ساخت راههای سه شهرستان اختصاص یافت

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. ۷۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. تربت حیدریه دارای چهار بخش ‘مرکزی، جلگه رخ، کدکن، بایگ’ و چهار شهر، هشت دهستان و ۱۳۶ روستا است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.