آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / تقدیردکتر خسروی از مسابقه بین‌المللی کاریکاتور داعش

تقدیردکتر خسروی از مسابقه بین‌المللی کاریکاتور داعش

IMG_74391ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات طی پیامی به مسابقه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور «داعش» از این حرکت هنرمندانه و روشنگرانه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالقاسم خسروی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات طی پیامی به مسابقه بین المللی کارتون و کاریکاتور داعش از این حرکت هنرمندانه و روشنگرانه تقدیر کرد.

در نامه تقدیر وی آمده است: در حالی که گروهک تروریستی داعش از آبشخور دولت‌های غربی و رژیم صهیونیستی سیراب می‌شود و سعی دارد با اعمال وحشیانه و ضدانسانی تروریستی، آن را به نام اسلام حقیقی جا بزند، تلاش روشنگرانه هنرمندان کاریکاتوریست در نشان دادن ابعاد مختلف و پشت پرده عملکرد داعشی های جانی و حامیان غربی و صهیونیست آنها می‌تواند در روشنگری افکار عمومی جهان نقشی برجسته ایفا نموده و به محکومیت هر چه بیشتر این جنایات و عاملان و حامیان آن بیانجامد.

کوشش انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگی روایت و دیگر بانیان این مسابقه بین المللی و حضور هنرمندان بیش از ۴۰ کشور جهان در این حرکت هنرمندانه و آزادیخواهانه، سندی زیبا، روشن و محکم از روح پاک هنرمندانی است که برای اعتلای جامعه بشری و تاباندن نور آگاهی بخشی به اقصی نقاط عالم از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نیستند.

در این نامه تاکید شده است: اعتماد دهها هنرمند بین المللی به جمهوری اسلامی ایران در پاسخ مثبت به فراخوان این مسابقه، ذخیره ارزشمندی است که باید در جهت بیداری و روشنگری مستمر افکار عمومی جهان با زبان هنر از آن بهره گرفت و نگذاشت بوق های دروغ پراکنی رسانه های متخاصم غربی، خورشید حقیقت را با ابرهای تیره و تار از منظر وجدان های پاک پنهان سازند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه های انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، تاکنون هنرمندان بیش از ۴۰ کشور جهان آثار خود را به این مسابقه ارسال نموده‌اند و به دلیل همین استقبال مهلت ارسال آثار تا بیستم اردیبهشت ماه تمدید شده است.

مراسم اختتامیه این رویداد بین المللی نیز در سوم خردادماه سال جاری و همزمان با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در تهران برگزار خواهد شد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.