آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / اگر زمینه اشتغال در روستا فراهم نشود، جمعیت در روستا نمی ماند

اگر زمینه اشتغال در روستا فراهم نشود، جمعیت در روستا نمی ماند

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زمینه اشتغال در روستا فراهم نشود، جمعیت در روستا نمی ماند و زمینه حاشیه نشینی در شهرها فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، ابوالقاسم خسروی در جلسه شورای اداری ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم و تقدیر از فرماندار شهرستان مه ولات که جلسه شورای اداری در خارج از وقت اداری و با نام و یاد شهدای شهرستان برگزار می شود، افزود: یکی از رسالت های کارگزاران در حکومت اسلامی خودسازی است.

وی اضافه کرد: با تفحص و تعمق در فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی در خصوص احیای تمدن نوین اسلامی اینگونه برداشت می شود که تغییر و تحولات دنیای امروز حکایت از این دارد که به پایه گذاری تمدن اسلامی در جهان بسیار نزدیک شده ایم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همه علما و اندیشمندان باور دارند که بحرانهای بزرگی مثل مواد مخدر، محیط زیست، کشتار انسانهای بیگناه در عراق، افغانستان، سوریه، فلسطین و کشورهای دیگر، غده سرطانی و بیرحم داعش و گروههای تکفیری، فقر و گرسنگی بیش از ۱ میلیارد انسان و… حاصل اندیشه مادی حاکم بر غرب است، تصریح کرد: در چنین شرایطی همه بشریت اذعان دارند که تنها نجات بخش، فرهنگ و تمدن اسلام و تشیع است.

این مقام مسئول از افتتاح هلال احمر شهرستان مه ولات در هفته آینده خبر داد و افزود: پروژه انتقال آب شرب به شهر فیض آباد در حال اتمام است و در حال حاضر به ۳ کیلومتری شهر رسیده و با پیگیری مجدانه شخص استاندار و تلاش مسئولین شهرستان در اوایل تابستان امسال مردم این شهر از آب شرب سالم بهره مند می شوند.

خسروی با بیان اینکه معاونتی با عنوان توسعه روستایی و مناطق محروم تعریف شده و هدف از تشکیل آن تقویت زیرساخت های خدماتی و اشتغال در روستاها است، خاطرنشان کرد: در هر روستا هر تعداد طرح که بصورت فردی یا مشارکتی معرفی شود می تواند تا ۴ برابر آورده اعضا از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کند.

نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر زمینه اشتغال در روستا فراهم نشود، جمعیت در روستا نمی ماند و زمینه حاشیه نشینی در شهرها فراهم می شود، تصریح کرد: فرماندار شهرستان و شوراهای اسلامی روستاها مجدانه پیگیر توسعه اشتغال در روستا باشند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.