آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ضرورت نظارت وزارت بهداشت بر دانشگاه های بین المللی علوم پزشکی کیش و قشم

ضرورت نظارت وزارت بهداشت بر دانشگاه های بین المللی علوم پزشکی کیش و قشم

84852_origخسروی سهل آبادی با اشاره به نتیجه جلسه کمیسیون آموزش مطرح شد:
ضرورت نظارت وزارت بهداشت بر دانشگاه های بین المللی علوم پزشکی کیش و قشم
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: کیفیت آموزش در خصوص دانشگاه های وزارت علوم واقع در پردیس های بین المللی مورد سوال است که باید مورد کارشناسی عمیق قرار گیرد.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه عصر امروز (یکشنبه، ۳ خرداد) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یکی از مباحثی که طی این جلسه مطرح شد بحث تسری مزایای کارکنان انتقال خون به فنی و حرفه ای بود که با توجه به مغایرت این طرح با اصل ۷۵ قانون اساسی رأی لازم را کسب نکرد.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دستور کار بعدی کمیسیون آموزش، حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را داشتیم که وی به علت مشغله کاری در این جلسه حضور نیافت.

وی ادامه داد: در ادامه جلسه امروز گزارشی از وضعیت عملکرد دانشگاه های بین المللی کیش و قشم ارائه شد که نظر نمایندگان بر این بود که باید دانشگاه های علوم پزشکی که در این پردیس ها راه اندازی شده با نظارت دقیق وزارت بهداشت و درمان مورد بازنگری قرار بگیرد و در آنهایی که امکانات و تجهیزات لازم ندارند تجدید نظر شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه های وزارت علوم نیز که در پردیس های بین المللی هستند با توجه به اینکه دانشجوی خارج از کشور در آنها تحصیل نمی کنند باید مورد رسیدگی قرار بگیرد چرا که کیفیت آموزش در آنها مورد سوال است و باید با کارشناسی عمیق بررسی شود./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.