آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / آغاز به کار دکتر شورابی شهردار جدید تربت حیدریه با حضور در گلزار شهدا

آغاز به کار دکتر شورابی شهردار جدید تربت حیدریه با حضور در گلزار شهدا

مراسم تودیع و معارفه شهردار تربت حیدریه برگزار شد

در مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی، شورای اسلامی و جمعی از مسئولان اداری و نظامی شهرستان، مراسم تودیع و معارفه شهردار تربت حیدریه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، در این مراسم که شب گذشته در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد، مدیر کل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی رقابت، مشارکت و تحرک اجتماعی را سه عامل مهم جامعه ای بالنده و رو به رشد عنوان کرد.

سید مجتبی علوی مقدم اظهارکرد: در مجموعه شهرداری مدیری موفق است که ضمن رعایت دقت، شفافیت را در سرلوحه کار خود قرار دهد، بطوریکه تمام ضوابط و دستورالعمل ها را در معرض دید مردم قرار دهد.

وی گفت: اگر محدودیتها را با صراحت به مردم اعلام کنیم بطورحتم شاهد مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه در مدیریت شهری خواهیم بود.

علوی مقدم تفویض اختیار را یکی دیگر از ملاکهای مدیریت خوب در شهرداری ذکر کرد و افزود: یکی از شاخصه های مهم مدیریت شهری تفویض اختیار در بخشهای مختلف و زیر مجموعه های شهرداری است که شهردار با اعتماد به کارکنان خود و تفویض اختیار به آنان می تواند بسیاری از امور محوله را با سرعت و جدیت بیشتری دنبال کند.

مدیر کل دفتر امور شهری استانداری خراسان رضوی بیان کرد: ترس از برخورد، پرهیز از مسئولیت پذیری و خود رایی سمی مهلک برای مدیریت شهری است و باید شهرداران این سه خصلت را از خود دور کنند.

در ادامه شهردار جدید تربت حیدریه رویکرد خود را در مجموعه شهرداری تشریح کرد وگفت: رویکرد اول اینجانب در شهرداری مدیریت واحد شهری است یعنی شهر را باید با حداقل هزینه و حداکثر کیفیت بسازیم و اداره کنیم.

رمضانعلی شورابی افزود: حکمرانی خوب شهری و مدیریت محله محوری بعنوان دومین رویکرد فعالیت بنده در شهرداری خواهد بود که با مشارکت و همدلی مردم و سایر دستگاههای اجرائی محلات شهر را آباد کنیم.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهدی ناصری شهردار سابق تربت حیدریه، رمضانعلی شورابی بعنوان شهردار جدید این شهر معارفه شد.

مهدی ناصری زمستان پارسال از سمت خود استعفا و عظیمی معاون وی بعنوان سرپرست شهرداری امور محوله را پیگیری می کرد.

شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در ششم اردیبهشت امسال با ۹ رای موافق و دو رای مخالف رمضانعلی شورابی را بعنوان شهردار جدید تربت حیدریه انتخاب کرد.

شورابی دکترای برنامه ریزی شهری و منطقه ای و مدیر برنامه ریزی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری مشهد بوده و رئیس اداره خدمات شهری منطقه۳ مشهد، معاون اجرائی منطقه ۹ شهرداری مشهد و نماینده قوه قضائیه از دیگر سوابق وی نیز می باشد.cc35a3bd44a7f6464c2139fb081bc288db3cb5757ec17687d00f2ac1db18d714 9a17a1ca2712b69d094cd3396cd504577eac380b9e2f73661ac09a1399b3354f

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.