آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / دولت نباید حل مشکلات اقتصادی را منوط به رفع تحریم‌های ظالمانه دشمنان ملت ایران بداند

دولت نباید حل مشکلات اقتصادی را منوط به رفع تحریم‌های ظالمانه دشمنان ملت ایران بداند

deteail_427 نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی معتقد است اگر آمریکا نمی تواند هیچ غلطی بکند به برکت ایثار و فداکاری پاسداران و بسیجیان ولایت‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، گفت: ولایت‌پذیری از اهل بیت (ع) و اسلام در عصر حاضر کشتی نجات و چراغ هدایت بشریت است.

وی ادامه داد: اگر تمدن در حال فروپاشی غرب باعث بحران‌های بزرگ برای جوامع بشری شده، انسان‌ها از بحران فقر، محیط زیست، گسترش سلاح‌های کشتار جمعی، مواد مخدر و امثالهم رنج می‌برند که نتیجه تفکر مادی و دور افتادن از ارزش‌های الهی است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: در عصر حاکمیت جاهلیت مدرن و مظلومیت حقق و عدالت انقلاب اسلامی با رهبری و هدایت امام (ره) از مشرق ایران طلوع کرد که این انفجار نور الهی هر روز قلب انسان‌های آزاده و عدالتخواه جهان را همانند اکسیری متحول می‌کند.

106937_origخسروی سهل‌آبادی در ادامه با بیان این‌که انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت انبیا، صدیقین،‌ شهدا و صالحین در طول تاریخ امروز امانتی بزرگ در اختیار ماست، تصریح کرد: عوامل پیروزی نهضت الهی، ایمان، بصیرت، صبر، ولایت‌پذیری، مدیریت جهادی و وحدت بر اصول و ارزش‌های الهی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی نیز باید ایمان،‌ صبر و بصیرت و ولایت‌پذیری و وحدت در عمل داشته باشیم؛ چرا که بدون تردید، اختلاف،‌ تفرقه، دنیاطلبی و خودخواهی عامل شکست و ذلت خواهد بود.

نماینده مردم تربیت حیدریه در مجلس افزود: طبق فرموده امام (ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود، دولتمردان بدانند امنیت، اقتدار، عظمت و راه نجات امروز کشور ما در سایه مدیریت جهادی و تفکر ایثار و فداکاری شهداست. امروز هم صبر و بصیرت و شهادت‌طلبی امثال سردار حاج قاسم سلیمانی‌هاست که لرزه بر اندام صاحبان زور و زر و تزویر و دنیا می‌اندازد.

خسروی سهل‌آبادی همچنین گفت: اگر آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اگر پشت میز مذاکره شش قدرت برتر دنیا در مقابل ملت ایران زانو می‌زنند، اگر در این اقیانوس طوفان زده در امنیت و آرامش هستیم به برکت ایثار و فداکاری پاسداران و بسیجیان ولایت‌پذیر است نه احمق‌ها و مزدورانی که شعار نه غزه و نه فلسطین دادند و امروز سر در آخور بیگانگان دارند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در عرصه اجرای اقتصاد مقاومتی راهی که رهبری برای حل مشکلات ترسیم نمودند راه نجات و استقلال کشور است و دولت نباید حل مشکلات اقتصادی را منوط به رفع تحریم‌های ظالمانه دشمنان ملت ایران بداند.

وی با تأکید بر این‌که نباید چشم به دست دشمنان داشته باشیم، تصریح کرد: کارنامه ۵۰ ساله استکبار جهانی نسبت به ملت ایران تحقیر، جنگ‌افروزی و خیانت بوده و ساده‌اندیشی است که امروز در اوج اقتدار و عزت ایران اسلامی با عقب‌نشینی گام به گام به لبخند خیانت‌آمیز صاحبان زر و زور و تزویر دنیا امید داشته باشیم.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.