آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / خواب بازدید از اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای هرگز تعبیر نخواهد شد

خواب بازدید از اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای هرگز تعبیر نخواهد شد

IMG_7529 (19211)خواب بازدید از اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای هرگز تعبیر نخواهد شد

نماینده مردم  تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: خواب بازدید از اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای هرگز تعبیر نخواهد شد و اجازه نمی دهیم ذره ای از حقوق ملت ایران پایمال شود.
ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح توس افزود: کارنامه ۵۰ ساله نظام سلطه، آمریکا و اسرائیل در مورد ایران کارنامه ای سراسر ظلم، تحقیر، تجاوز و تحریم های ظالمانه بوده و با توجه به اینکه ملت ایران در اوج قدرت در منطقه هستند نیازی به مذاکره نداریم و از دولتمردان انتظار می رود کاملا با اقتدار و عظمت و هوشمندانه در مذاکرات حضور داشته باشند.

وی اظهار کرد: چهارچوب مذاکرات ما مسائل هسته ای است و تنها چیزی که اجازه می دهیم مطرح شود این است که ما به دنبال سلاح هسته ای و سلاح های کشتار جمعی نیستیم و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب این را حرام شرعی می دانیم که یک کشور به دنبال ساخت بمب هسته ای باشد.

وی با اشاره به اینکه اخیرا در کنار مسائل هسته ای، زیاده خواهی هایی مطرح می شود بیان کرد: به هیچ عنوان مقام معظم رهبری، ملت ایران، نمایندگان مجلس، دولت و تیم مذاکره کننده در بحث پروتکل الحاقی، سرکشی از اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای اجازه نخواهند داد و این خط قرمز ماست.

وی عنوان کرد: در اوایل انقلاب و در شرایطی که جنگ را بر ما تحمیل کردند و هیچ امکاناتی در مقابل زورگویی های کشورهای مادی نداشتیم سر خم نکردیم، حالا که در اوج قدرت و عزت هستیم و به عنوان دژ مستحکم و پناهگاه جهان اسلام مطرح هستیم هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند؛ ما راه حل مذاکرات را باید در داخل جستجو کنیم، اگر به منابع انسانی، سیاسی و اقتصادی کشور تکیه کنیم و اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم و توان اقتصادی خودمان را در داخل کشور بالا ببریم، قطعا آنها در مقابل ملت ایران زانو خواهند زد، افزود: اجازه نمی دهیم ذره ای از حقوق ملت ایران پایمال شود.

نماینده مردم مه ولات، تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: خواب بازدید از اماکن نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای هرگز تعبیر نخواهد شد و ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های کشورهای ۱+۵ می ایستد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.