آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ضرورت همگرایی اصولگرایان برای عدم تکرار انتخابات ۹۲/ قطعا کاندیدا می‌شوم

ضرورت همگرایی اصولگرایان برای عدم تکرار انتخابات ۹۲/ قطعا کاندیدا می‌شوم

خسروی با اشاره به خیز اصلاحات برای تصاحب کرسی‌های مجلس
ضرورت همگاIMG_7529 (192)رایی اصولگرایان برای عدم تکرار انتخابات ۹۲/ قطعا کاندیدا می‌شوم

عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه با توجه به خیز بلند اصلاحات برای تصاحب کرسی‌های پارلمان، وحدت اصولگرایان امری ضروری برشمرده می‌شود، گفت: قطعا در انتخابات مجلس کاندیدا می‌شوم.ابوالقاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با تاکید بر اینکه باید اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم به وحدت و همگرایی برسند، اظهار کرد: در موضوع انتخابات به ویژه مجلس دهم با توجه به خیز بلند اصلاحات برای تصاحب کرسی‌های پارلمان، وحدت اصولگرایان امری ضروری برشمرده می‌شود.

وی افزود: چنانچه وحدت و وفاق میان اصولگرایان برقرار شود و این همگرایی روند فزاینده داشته باشد اتفاق انتخابات ۹۲ تکرار نمی‌شود.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات ۹۲ هم مشکل اینجا بود که اصولگرایان به وحدت نرسیدند و کاندیداهای اصولگرا در عرصه انتخابات برخلاف عهدی که بسته بودند، به یک وحدت نرسیده و صدایی واحد از این جریان شنیده نشد لذا در انتخابات هم نتیجه مطلوب را به دست نیاوردند.

خسروی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات نباید به دنبال منافع شخصی و فردی خود باشند بلکه باید منافع ملی و مصالح کلی کشور را بر مصلحت‌های فردی مقدم بشمارند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر کاندیدا شدنم در انتخابات مجلس دهم قطعی است، گفت: باز هم باید تا زمان مناسب شرایط را سنجیده و بعد تصمیم بگیرم اما فعلا کاندیدا شدنم در انتخابات قطعی است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.