آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / امام خمینی(ره) با تفکر برگرفته از مهدویت انقلاب کرد

امام خمینی(ره) با تفکر برگرفته از مهدویت انقلاب کرد

بحرانهای بشری محصول تفکرات لیبرالیسم غربی است/امام خمینی(ره) با تفکر برگرفته از مهدویت انقلاب کرد

1نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: بحرانها و گرفتاریهای بشر محصول تفکرات مادی گرایانه و لیبرالیسم غربی است که از ارزشهای الهی و انسانی دوره شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت، ابوالقاسم خسروی در همایش مهدویت در اندیشه اما خمینی (ره) در تربت حیدریه افزود: امروز ایران اسلامی با پرچمداری ولایت اهل بیت و عشق به حضرت مهدی(ع) و تفکر انتظار فرج در برابر زیاده خواهی قدرتهای مادی دنیا با قدرت و صلابت ایستاده است.

وی بیان کرد: بشریت دچار بحرانهای بزرگی شده که تمام این گرفتاریها حاصل تفکرات برگرفته از قدرتهای مادی و لیبرالیسم غربی است.

خسروی اذعان داشت: در بحران تسلیحات کشتار جمعی و در کمتر از ۸۰ سال ۷۵ میلیون انسان به فجیع ترین وضع ممکن کشته شده و متاسفانه امروز مسببان این جنایات خود را مدافع حقوق بشر و دموکراسی و آزادی می دانند.

وی به نهضت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام راحل با اندیشه و تفکر برگرفته از مکتب عاشورا و مهدویت معادلات لیبرالیسم و فمنیسم را به هم ریخت و با انقلاب اسلامی عزت را به جامعه مسلمین هدیه کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: امانتی را که امام به دست مسئولان و ملت سپرده انقلاب اسلامی برگرفته از حکومت دینی است که هزاران انسان دلباخته با اشاره رهبر خود جان خود را در مراحل متخلف این انقلاب تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقتدار و عظمت ملت ایران در ناامنی های منطقه خاورمیانه به برکت و تدبیر خلف صالح امام یعنی مقام معظم رهبری است و دشمنان اسلام بدانند که ملت و قوای مسلح ایران با تاسی از رهبر فرزانه انقلاب هر شیطنت و ناامنی در نزدیک مرزهای کشور را با قدرت پاسخ خواهد داد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.