آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / ارائه خدمات سلامت به درستی توسط دولت تدبیر و امید اجرا شده است/شش دستور ویژه وزیر بهداشت برای شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه

ارائه خدمات سلامت به درستی توسط دولت تدبیر و امید اجرا شده است/شش دستور ویژه وزیر بهداشت برای شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه

IMG_5728نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه خدمات سلامت به مردم از آرمانهای بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است که به درستی توسط دولت تدبیر و امید اجرا شده و امید است شتاب بیشتری داشته باشد.

ابوالقاسم خسروی در مراسم تودیع و معارفه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه افزود: ساماندهی به منظور رفع مشکلات درمان مردم در تمام نقاط کشور برای همه مشهود است و وزیر بهداشت و درمان در این راستا گامای خوب و موثری برداشته است.

وی گفت: وزارت بهداشت در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مصمم به ارائه خدمات مطلوب به تمام نقاط کشور به ویژه مناطق محروم است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس به پیشنهادهای نظام سلامت توجه ویژه دارند اظهارداشت: هر پیشنهادی از سوی وزارت بهداشت در عرصه تحول سلامت به مجلس ارائه شود با استقبال همه نمایندگان مردم مواجه است.

وی در ادامه گفت : شش دستور ویژه وزیر بهداشت برای شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه اخذ شده که در سال ۹۴ تحول عظیمی در این حوزه ایجاد خواهد شد .

دکتر ابوالقاسم خسروی  با اعلام این خبر گفت :  سند زمین ۱۴ هکتاری  پردیس دانشگاهی علوم پزشکی تربت حیدریه پس از حدود سه سال پیگیری صادر شد این زمین که در ورودی شهرستان و روبروی دانشگاه دولتی و به فاصله دو کیلومتری از بیمارستان ۲۰۰ تخته امام حسین (ع) است می باشدو با  امضاء تفاهم نامه میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، زمین مورد نیاز برای ساخت پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تامین شد و به نام دانشگاه علوم پزشکی سند خورده است و به زودی کارهای مطالعاتی و ساخت آن آغاز خواهد شد.

وی گفت : با پیگیری های صورت گرفته توسط مجمع خیرین سلامت خانواده مرحوم دکتر توکلی یک منزل مسکونی  جنب بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی با مساحت ۳۰۰ متر مربع و ارزش تقریبی ۳۷۰ میلیون تومان برای دستگاه MRI به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اهداءکردند.

خسروی گفت : این دستگاه خریداری شده و تا ۲ هفته دیگر وارد ایران می شود که ۶۰ درصد هزینه آن را وزارت بهداشت و الباقی را دانشگاه تربت حیدریه بصورت اقساطی پرداخت می کند و این دستگاه  تاپایان تابستان در تربت حیدریه به بهره بردازی می رسد

وی افزود : در دستوری دیگر که توسط دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و علوم پزشکی صادر شد بیمارستان ۲۰۰ تخته امام حسین (ع) که در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اولویت اول پروژه های عمرانی این وزارت خانه در استان خراسان رضوی قرار گرفت و در سال ۹۴ پیشرفت قابل قبولی خواهد داشت و در همین راستا اعتبار معادل ۲۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۳۲ تخته شهرستان زاوه تخصیص داده شد

نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه مه ولات و زاوه افزود : خرید دو دستگاه آمبولانس مجهز برای دو شهرستان زاوه و مه ولات و همچنین تکمیل ساختمان بهداشت و درمان شهرستان زاوه دو دستور ویژه دیگر از وزیر بهداشت است که بزرودی به انجام خواهد رسید

دکتر ابوالقاسم خسروی ارائه خدمات سلامت به مردم را از آرمان های بزرگ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)عنوان و ابراز امیدواری کرد که این امربیش از گذشته گسترش پیدا کند

طی این مراسم با حضور جمعی از مسوولان تربت حیدریه دکتر الهام بهره مند به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه این شهرستان منصوب و از زحمات دکتر حسین عزیزی مدیر قبلی تقدیر شد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به حدود یک میلیون نفر جمعیت در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ۶۱۸ دانشجو در ۹ رشته دانشگاهی و ۱۶۲ تخت در دو بیمارستان واقع در شهرهای مه ولات و زاوه دارد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.