آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / امنیت امروز کشور به برکت مجاهدت سردار سلیمانی ها است

امنیت امروز کشور به برکت مجاهدت سردار سلیمانی ها است

DSC02717-210x170نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه امنیت امروز کشور را مرهون مجاهدت ها و جانفشانی های سردار سلیمانی ها دانست و تصریح کرد: این سربازان رشید اسلام ذخیره خداوند هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، ابوالقاسم خسروی در جمع مردم نمازگزار شهر ستان مه ولات در مسجد جامع شهر فیض آباد با بیان اینکه شرایط امروز دنیا به تعبیر رهبر انقلاب یک پیچ تاریخی بزرگ است، اظهار کرد: پایه گزاری تمدن نوین اسلامی و بیداری جهان اسلام به برکت شجره طیبه ای است که توسط امام خمینی (ره) پایه گزاری و با تلاش و مجاهدت و ایثار و فداکاری و خون هزاران شهید انقلاب اسلامی آبیاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تفکر مادی حاکم بر غرب و شعارهای دروغ مدعیان حقوق بشر گرسنگی ۱ میلیارد انسان، کشتار میلیونها نفر، بحرانهای محیط زیست، مواد مخدر و سلاحهای هسته ای و کشتار جمعی است و همه اینها حاصل دوری از خدا و مظلومیت حق و عدالت و ارزشهای الهی و معنوی در دنیای امروز است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: در این عصر غربت و مظلومیت حق و عدالت انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) طراحی شد و اکنون با رهنمودهای مقام عظمای ولایت علیرغم تحریم ها و تهدیدهای گروههای تکفیری و تروریستی در اوج امنیت و اقتدار است.

وی اعترافات یک سرکرده داعشی را به نقل از یکی از پاسداران انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: این سرکرده داعشی در بازجویی ها اعتراف کرده که گروهک داعش علیرغم در اختیار داشتن انواع امکانات و تجهیزات نظامی که از سوی قدرتهای اروپایی و آمریکایی تامین می شود، رو به زوال و نابودی است و قدرت مرجعیت و هدایت رهبری انقلاب اسلامی ایران و تفکر بسیج را از مهم ترین عوامل شکست داعش مطرح می کند.

نماینده مردم مه ولات با بیان اینکه امنیت امروز کشور به برکت مجاهدت ها و جانفشانی های امثال سردار سلیمانی است، خاطرنشان کرد: این سرداران رشید اسلام ذخیره خداوند هستند که تعدادی از آنها مثل شهید برونسی، شهید باکری و شهید چمران در دوران ۸ سال دفاع مقدس شهید شدند و تعدادی برای چنین روزهایی مانده اند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.