آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیچ عنوان منصرف نشداند

امضا کنندگان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیچ عنوان منصرف نشداند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیچ عنوان منتفی نیست و این استیضاح بر اساس آئین نامه جدید مجلس انجام می گیرد.

ابوالقاسم خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابان تربت افزود: بر اساس آئین نامه جدید مجلس شورای اسلامی، طرح استیضاح پس از امضای نمایندگان و وصول آن در مجلس به کمیسیون مربوطه ارجاع داده می شود و و زیر در حضور نمایندگان به سئوالات، شبهات و انتقادات آنان پاسخ می دهد.

وی اظهار کرد: استیضاح وزیر آموزش پس از قرائت در مجلس اعلام وصول شد و ریاست مجلس در تذکری آئین نامه جدید را یاداور شد که شخص وزیر باید در هفته آینده با حضور در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به شبهات و سئوالات امضاکنندگان استیضاح پاسخ دهد.

نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه  تصریح کرد: وزیر پس از جلسه در کمیسیون آموزش و تحقیقات، ۱۰ روز فرصت دارد تا با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی استیضاح شود.

خسروی یاداور شد: استیضاح وزیر آموزش و پرورش منتفنی نیست و امضا کنندگان طرح به هیچ عنوان از طرح استیضاح منصرف نشداند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ادامه به تحصیل دانش اموزان افاغنه اشاره کرد و افزود: تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری بعنوان رهبر جهان اسلام در خصوص عدم منع قانونی برای تحصیل دانش اموزان افاغنه بنوعی در تثبیت نگاه انقلاب اسلامی و پیروی از فرمایشات پیامبر گرامی اسلام(ص) به همنوعان مسلمان خود نقش بسزایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: این نوع تدبیر و حمایت رهبری ازکشورهای اسلامی باعث فروزانتر شدن بیش از پیش خورشید انقلاب اسلامی در جهان و بیداری کشورهای اسلامی خواهد شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: هیچ منع قانونی برای تحصیل دانش اموزان افغانی در کشور وجود ندارد و این عزیزان می توانند با استفاده از امکانات آموزشی در جهت رشد و شکوفائی خود تلاش کنند.

 

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.