آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / طرح صیانت از حقوق هسته‌ای رأی ۹۹ درصدی نمایندگان به حفظ این حقوق بود

طرح صیانت از حقوق هسته‌ای رأی ۹۹ درصدی نمایندگان به حفظ این حقوق بود

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
طرح صیانت از حقوق هسته‌ای رأی ۹۹ درصدی نمایندگان به حفظ این حقوق بود

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: تصویب کلیات طرح صیانت از حقوق هسته‌ای، در واقع رأی ۹۹ درصدی نمایندگان به حفظ دستاورهای هسته‌ای بود و مجلس با تصویب این طرح اعلام کرد که در مقابل زیاده‌خواهی قدرت‌های دنیا ایستادگی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: طرح صیانت از حقوق هسته‌ای رأی 99 درصدی نمایندگان به حفظ این حقوق بود

ابوالقاسم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به تصویب کلیات طرح صیانت از حقوق هسته‌ای در مجلس اظهار کرد: حقوق هسته‌ای، یک مسئله حیاتی و مهم برای نظام بوده و تلاش چندین ساله دانشمندان ما منجر به کسب این افتخارات علمی شده است.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: دانشمندان ما جان خود را در این راه از دست دادند تا ما بتوانیم به این عزت، افتخار و صلابت علمی دست پیدا کنیم بنابراین این دستاوردها باید با نهایت عزت، اقتدار، قدرت و صلابت حفظ شود.

خسروی افزود: مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از دستاوردهای بزرگ هسته‌ای، طرح صیانت از حقوق هسته‌ای را با اکثریت آراء به تصویب رساند که در این طرح بر منع بازدید از مراکز نظامی و استراتژیک کشور و همچنین منع مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای تأکید شده است.

وی با بیان اینکه چارچوب مذاکرات باید به تأیید شورای عالی امنیت ملی برسد، گفت: روند مذاکرات باید شفاف باشد و به تأیید رهبر معظم انقلاب برسد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تصویب کلیات طرح صیانت از حقوق هسته‌ای، در حقیقت رأی ۹۹ درصدی نمایندگان به حفظ دستاورهای هسته‌ای بود و مجلس با تصویب این طرح اعلام کرد که در مقابل زیاده‌خواهی قدرت‌های دنیا می‌ایستد.

وی همچنین در خصوص سه نماینده‌ای که به تصویب این طرح رای مخالف دادند، گفت: بنده در زمان رأی‌گیری در مجلس حضور داشتم و ندیدم که کسی مخالف باشد اما در هر صورت باید نظر آن دو، سه نماینده مخالف نیز بررسی شود.

خسروی همچنین به الزام‌آور بودن این مصوبه برای دولت اشاره کرد و افزود: بر اساس این مصوبه، دولت موظف می‌شود در چارچوب آن چیزی که مجلس تأیید می‌کند، حرکت کند که البته دولت نیز تا حدود زیادی بر همین اساس عمل کرده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم دولت از این به بعد نیز به همان شکل قبل عمل کرده و به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نرمش قهرمانانه، جامه عمل بپوشاند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.