آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی مه ولات برگزار شد

مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی مه ولات برگزار شد

به همت اداره ورزش و جوانان مه ولات:
مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی مه ولات برگزار شد
مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی شهرستان مه ولات با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین و خیرین ورزشی و به همت اداره ورزش و جوانان در سالن کشتی ورزشگاه پوریای ولی شهر فیض آباد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، مراسم تجلیل از کشتی گیران شهرستان مه ولات که در مسابقات قهرمانی استان حائز رتبه های برتر شده و مدال های رنگارنگ کسب کرده اند، شب گذشته با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین و خیرین ورزشی در سالن کشتی ورزشگاه پوریای ولی شهر فیض آباد برگزار شد.

فرماندار مه ولات در این مراسم ضمن تقدیر از کشتی گیران، مربیان و سرپرستان تیم، سرپرست اداره ورزش و جوانان و خیرین ورزشی اظهار کرد: هزینه کردن در امر ورزش سرمایه گزاری برای آینده بهتر جامعه است.

مسعود رنجبر با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) همواره بهترین الگو و سرمشق را برای ورزشکاران حضرت علی(ع) می‌دانستند، تصریح کرد: نام و ذکر حضرت علی (ع) نه تنها باید بر زبان ورزشکاران باشد، بلکه جوانان ورزشکار زهد و تقوا، منش و بینش و اخلاق حضرت علی (ع) را نیز الگوی خود قرار دهند.

فرماندار مه ولات خاطرنشان کرد: هرچقدر سالن های ورزشی پرچمعیت تر و حضور جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی پررنگتر باشد، ناهنجاری های اجتماعی کمتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه رشته های ورزشی کشتی و زورخانه ای باعث پرورش روحیه شجاعت، شهامت، ازخود گذشتگی و ایثار در ورزشکار می شود، اضافه کرد: پوریای ولی ها و پهلوان تختی ها که مایه فخر و مباهات همه ورزشکاران هستند و به خاطر تکریم اخلاق، انسانیت و معنویت به عنوان اسوه های ورزشی و پهلوانی کشور در تاریخ ایران زمین ماندگار و جاودان شده اند، در این ۲ رشته ورزشی پرورش یافتند.

اهدای لوح تقدیر و هدایا به رئیس هیئت کشتی شهرستان مه ولات، مربیان و سرپرستان تیم کشتی و ورزشکارانی که در مسابقات استان حائز رتبه های برتر شده اند، پایان بخش مراسم بود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.