آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / تربت حیدریه رتبه برتر حوزه جوانان هلال احمرخراسان رضوی را کسب کرد

تربت حیدریه رتبه برتر حوزه جوانان هلال احمرخراسان رضوی را کسب کرد

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: حوزه ی جوانان و طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی هلال احمر این شهرستان رتبه برتر دربین این جمعیت را درخراسان رضوی کسب کرد.

رضا مومن زاده در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت افزود: جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با تلاش اعضای فعال در حوزه جوانان در جهت تحقق اهداف چهارگانه ی این جمعیت ازجمله تلاش برای صلح و دوستی و تفاهم بین انسانها ، تامین سلامت و زندگی انسانها ، تسکین آلام بشری و تامین احترام و کرامت انسانی به عنوان شعبه برتر استان انتخاب شد.
وی گفت: طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از اهمیت بسزایی برخوردار است و این شعبه همواره تلاش و اهتمام خود را برای فراهم کردن امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی در جهت ارتقا سطح خدمات ارائه شده به مسافرین و زائرین نوروزی فراهم کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اظهار داشت: پیشگیری و ایجاد آمادگی در برابر حادثه و سانحه ، نهادینه کردن مشارکت جوانان در فعالیت های امدادی و عام المنفعه باعث کاهش خطر در سوانح و حوادث در این شهرستان شده است.

مومن زاده افزود: امسال در جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه طرح ایمنی و سلامت مسافرین با حضور ۶۰۰نفر روز جوان و هفت پایگاه ایمنی و سلامت و ۱۰اکیپ سحاب به اجرا در آمده است.

هلال احمر تربت حیدریه در کنار فعالیت های امدادی خود با هفت کانون دانشجویی و ۶۰ کانون دانش آموزی در مواقع ضروری و در صورت نیاز در مناطق مختلف شهرستان در تمام حوزه ها به مردم خدمات ارائه می کند.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در مسیر استانهای واقع در مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور به استان خراسان رضوی و در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.