آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / به پدیده فرصت دهند تا مشکلاتش را حل کند

به پدیده فرصت دهند تا مشکلاتش را حل کند

  • نماینده مردم تربت حیدریه:
  • ابوالقاسم خسروی: اگر اشتغال و سرمایه گذاری دچار بحران و تعطیلی شود قطعا به سود استان نیست به همین جهت باید به پدیده فرصت داده شود تا مشکلاتش را بر طرف کند.
  • نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اشتغال و سرمایه گذاری دچار بحران و تعطیلی شود قطعا به سود استان نیست به همین جهت باید به پدیده فرصت داده شود تا مشکلاتش را بر طرف کند.

    ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مرکز خبری اقتصاد ایران ( اکوسنتر )، ضمن تاکید بر مستقل بودن قوه قضاییه گفت: در رفع مشکلات اقتصادی و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی که نظر مقام معظم رهبری است مجلس ورود پیدا می کند و نظر می دهد. اگر مشکلی وجود داشته باشد مجلس وظیفه دارد که پیگیری جدی داشته باشد و تا جایی که لازم باشد نمایندگان از توان نظارتی خودشان استفاده می کنند.

    وی ادامه داد: در جلسه کمیسیون امنیت ملی، مسوولان سیاسی و امنیتی کشور نیز حضور داشتند. وظیفه ماست در این جور مسایل به عنوان ناظر نظر دهیم و تا جایی که می توانیم مشکلات مجموعه های بزرگی مثل پدیده شاندیز را کارشناسی و بررسی کنیم.

    نماینده مردم تربت حیدریه برخورد هایی که این مجموعه اقتصادی بزرگ را با بحران و مشکلات مواجه کند را باعث ایجاد مشکلات در حوزه اقتصاد و سرمایه مردم دانست و افزود: مشارکت و ورود سرمایه مردم در این مجموعه باعث اشتغال شده است و اگر اشکالی از نظر مسایل قانونی به این بنگاه بزرگ اقتصادی وارد است باید در فضایی آرام تر رسیدگی شود. در عین اینکه باید حقوق دولت، سرمایه گذارها و سهامداران رعایت شود.

    خسروی ادامه داد: پدیده باید رعایت قوانین و قواعد را انجام دهد و اگر حق و حقوقی از منابع دولت را نپرداخته، باید پرداخت کند اما پیگیری های قانونی که انجام می شود باید در فضایی باشد که باعث بحران در این مجموعه اقتصادی نباشد.

    نماینده مردم تربت در مجلس تصریح کرد: پدیده اتفاق افتاده، مجموعه ای از سرمایه مردم در آن بکارگیری شده و پروژه های بزرگ اقتصادی در آن تعریف شده است. در این مجموعه اقتصادی بزرگ، ۲۸ هزار شاغل بیمه شده کار می کردند. لذا باید پرونده پدیده شاندیز در فضایی منطقی تر پیگیری شود تا نهایتا ادامه فعالیت اقتصادی آن با مشکل مواجه نشود.

    وی بهترین راه حل در مجموعه های اقتصادی با گستردگی زیاد را پیشگیری عنوان کرد و افزود: در مسیر سرمایه گذاری مردم و حضور مردم در عرصه مسایل اقتصادی نباید بی اعتمادی درست کنیم. اگر ۱۲۰ هزار نفر در پروژه ای سرمایه گذاری می کنند و سهام می خرند این سرمایه گذاری در مدت طولانی اتفاق افتاده است. مجموعه های نظارتی نظام باید اگر اشکالی متوجه هر مجموعه ای است، به موقع پیشگیری کنند تا به مرحله بحران و درمان نرسد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.