آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / جمع آوری امضا برای تعیین تکلیف پدیده شاندیز/درخواست حضور رئیس مجلس و وزرای کشور و دادگستری

جمع آوری امضا برای تعیین تکلیف پدیده شاندیز/درخواست حضور رئیس مجلس و وزرای کشور و دادگستری

خسروی سهل آبادی مطرح کرد:
جمع آوری امضا برای تعیین تکلیف پدیده شاندیز/درخواست حضور رئیس مجلس و وزرای کشور و دادگستری

نماینده مردم تربت حیدریه با بیان اینکه تا کنون حدود ۷ هزار تن از شاغلان مجموعه اقتصادی شاندیز بیکار شده اند، گفت: قصد داریم با برگزاری جلسه ای مشترک با حضور دکتر لاریجانی، رحمانی فضلی و پورمحمدی هرچه سریع تر این مشکل را برطرف کنیم.
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به حساسیت موضوع پدیده شاندیز در استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی گفت: حدود ۱۲۰ هزار سهامدار، ۱ میلیون خانواده و ۳۰ هزار شاغل به کار در مجموعه اقتصادی پدیده شاندیز با این مسأله درگیر هستند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بعد از برخورد قانونی صورت گرفته حدود ۷ هزار نفر بیکار شده اند، ابراز نگرانی کرد: ادامه این روند باعث می شود مشکلات زیادی برای سهامداران و سرمایه گذار ایجاد شده و باقی شاغلان این مجموعه نیز بیکار شوند.

وی افزود: در همین راستا ۲۵ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اقدام به امضای نامه ای جهت درخواست برگزاری جلسه ای مشترک با دکتر لاریجانی و وزرای دادگستری و کشور کردند.

 

خسروی سهل آبادی ادامه داد: تکلیف مجموعه تجاری و اقتصادی پدیده شاندیز باید به سرعت مشخص شود تا شاهد ادامه مشکلات برای خانواده های درگیر این موضوع نباشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: پیشنهاد کرده ایم در این جلسه وزیر اقتصاد و مسئولان قوه قضاییه که هم اکنون وارد این قضیه شده اند نیز حضور داشته باشند لذا چنانچه بعد از برگزاری این جلسه نتیجه مؤثری از سوی نمایندگان امضاکننده دیده نشود، درخواست استیضاح وزیر دادگستری و کشور را مطرح خواهیم کرد./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.