آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / طرح ملی آبرسانی به شهر فیض آباد مه ولات بهره برداری شد

طرح ملی آبرسانی به شهر فیض آباد مه ولات بهره برداری شد

IMG_2100طرح ملی آبرسانی به شهر فیض آباد مه ولات عصر سه شنبه با حضور استاندار خراسان رضوی  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی در این مراسم گفت: برای اجرای طرح انتقال آب که سال ۱۳۸۹ از دشت ازغند مه ولات به شهر فیض آباد آغاز شد تاکنون ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسین اسماعیلیان افزود: کار مرحله اول طرح آبرسانی به فیض آباد مه ولات به اتمام رسیده که برای تکمیل آن ۲۵ میلیارد ریال دیگر نیاز است.

وی اظهار داشت: با آغاز طرح آبرسانی به فیض آباد ساخت مخازن دو هزار مترمکعبی ذخیره، ۵۰۰ مترمکعبی جمع آوری و دو مخزن ۱۰۰ مترمکعبی فشارشکن به اتمام رسیده است.

مدیرعامل آبفای شهری خراسان رضوی بیان کرد: طرح آبرسانی به فیض آباد یکی از نیازهای اساسی مردم بود که با اجرای کامل آن مشکل آب شرب این شهر حل و به بهبود کیفیت آن نیز کمک می کند.

اسماعیلیان، طول خط انتقال آب از دشت ازغند به فیض آباد را ۲۵ کیلومتر ذکر و بیان کرد: با اجرای این خط به دبی آب این شهر ۱۸۰ لیتر بر ثانیه اضافه می شود.

دکتر خسروی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی  در این باره گفت : انجام این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان یک اقدام جهادی است که باعث رضایت مندی مردم خواهد شد

آب شرب شهر فیض آباد با هفت هزار و ۶۰۰ اشتراک توسط پنج حلقه چاه با توان تولید ۷۴ لیتر در ثانیه، چهار هزار و ۷۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره و ۱۲ کیلومتر خط انتقال تامین می شود.

فیض آباد مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه ولات در فاصله ۲۰۳ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.