آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی در شهرستان مه ولات برگزار شد

اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی ورزشی در شهرستان مه ولات برگزار شد

مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی- ورزشی در شهرستان مه ولات با حضور پورعباسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، پور یوسف شهردار فیض آباد و سایر مسئولین و جوانان و خانواده ها در محل پارک شهید بهشتی برگزار گردید.

این مراسم با قرائت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید.

در ادامه مراسم پور یوسف شهردار شهرستان مه ولات ضمن خیر مقدم خدمت مسئولین محترم و شهروندان گرامی اظهار داشت: این مراسم به مدت ۲۵ شب در ماه مبارک رمضان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شورای شهر و هیات ورزش های همگانی شهرستان برگزار گردید.

وی ادامه داد: با برگزاری این مراسم ما متوجه شدیم که هزینه شاد کردن مردم بسیار پایین است با توجه به  اینکه از اول ماه مبارک رمضان  ۱۲ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و می توان گفت به طور متوسط هزینه ۲۵ شب برای هر نفر ۴۰۰ تومن محاسبه شد.

وی تصریح کرد: بنا به استقبال مردم شهرستان امیدواریم با همکاری سایر مسئولین بتوانیم هر ماه حداقل یک برنامه شاد برگزار نماییم.

در ادامه پور عباسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان مه ولات نیز ضمن تبریک عید فطر و خیر مقدم به مسئولین به ویژه آقای گلاب گیر و هیات همراه اظهار داشت: ما برای اینکه لبخند روی لبانتان باشد تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

وی افزود: از اینکه توانستیم در ماه مبارک رمضان فضای شاد و هیجان انگیزی برای شهروندان عزیز فراهم آوریم بسیار خوشحال می باشم و آرزوی موفقیت و کامیابی بیشتر در تمام عرصه ها به ویژه در عرصه  فرهنگ و ورزش  را دارم.

شایان ذکر است: سرود خوانی ، اجرای حرکات نمایشی ورزشی ، اجرای برنامه های طنز، موسیقی، تردستی و شعبده بازی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.