آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / افتتاح کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان مه ولات

افتتاح کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) شهرستان مه ولات

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مه ولات؛ کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) با حضور مدیر کانون های فرهنگی هنری استان خراسان رضوی افتتاح گردید.

پورعباسی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مه ولات ضمن ارائه گزارشی از اقدامات کانون های فرهنگی هنری شهرستان فرصت حضور مساجد را برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری مغتنم شمرده و خواهان استفاده از این فرصت در راستای شکوفایی استعدادها و ارتباط مستمر با مساجد شد.

حجه الاسلام میری امام جمعه شهرستان مه ولات در ادامه گفت: امروزه سلاح دشمن موبایل و اینترنت است و می خواهد از این طریق به نسل جوان ما ضربه بزند لذا جوانان ما باید مساجد را سنگر خود قرار دهند و با تهاجم فرهنگی مقابله کنند.

وی گفت: اگر قرار است ما با تهاجم فرهنگی مقابله کنیم با این وضعیت کانون ها نتیجه مطلوب حاصل نمی شود لذا باید با تدابیر لازم آمادگی خود را به سطح مطلوب برسانیم.

در ادامه عبداللهی مدیر کانون های فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی تصریح کرد: اولین گام در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی برنامه ریزی درست و منسجم می باشد.

وی افزود: مدیران و مسئولان کانون های فرهنگی هنری با تعیین هدف و حضور در مساجد باید تحولی بنیادین در عرصه فرهنگی ایجاد کنند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.