آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار مه ولات / روکش آسفالتی ۱۹ کیلومتر از راههای روستایی با کمک ۱۲۵ میلیون تومانی خیرین مه ولات

روکش آسفالتی ۱۹ کیلومتر از راههای روستایی با کمک ۱۲۵ میلیون تومانی خیرین مه ولات

روکش آسفالتی ۱۹ کیلومتر از راههای روستایی با کمک ۱۲۵ میلیون تومانی خیرین مه ولات

رییس اداره راه و شهرسازی مه ولات از اتمام ۷ کیلومتر روکش آسفالت راه روستای  جنت آباد در قالب طرحهای مشارکتی وزارت راه و شهرسازی خبر داد و  اقدامات موثری که دراین راستا صورت گرفته را تبیین نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ،  مهندس عباسعلی بخشی با اشاره به سیاست های معاونت راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در  استفاده از ظرفیت و توان روستاها در بهسازی راههای روستایی دراین خصوص گفت:از ابتدای سال ۹۴راه و شهرسازی مه ولات توانسته با جذب ۱ میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال کمک خیرین روستایی ۱۹ کیلومتر از راههای روستایی حوزه استحفاظی خود شامل محور های زرمهر ، حسن آباد ، دوغ آباد و جنت آباد راروکش ماسه آسفالت گرم  نماید.

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده اظهار امیدواری کرد تا آغاز هفته دولت راههای تمامی روستاهایی که دهیاری ها و خیرین جهت اجرای طرح های مشارکتی وزارت راه و شهرسازی  اعلام آمادگی نموده اند روکش گردد.

مهندس عباسعلی بخشی  با اشاره به تخصیص قیر رایگان به طرحهای مشارکتی از سوی وزارت راه و شهرسازی از تمامی دهیاران روستاها  که تمایل به بهسازی راههای روستاهای خود دارند خواست تا با جذب خیران از فرصت بوجود آمده جهت آبادانی و توسعه روستاها استفاده نمایند.

وی در خصوص روند اجرای طرحهای مشارکتی افزود دهیاران باجذب خیرین و تامین قسمتی از هزینه عملیات از طریق انعقاد قرارداد با پیمانکاران و ادارات راه و شهرسازی با جذب قیر رایگان از طریق وزارتخانه ، ونظارت بر اجرای صحیح روکش آسفالت مطابق استانداردها ملی سهم خود از پروزه های روکش آسفالتی  ایفا می نمایند .

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.