آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / بازدید نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران از یک دبستان در توکیو

بازدید نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران از یک دبستان در توکیو

IMG_20150729_224742 بازدید نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران از یک دبستان در توکیو

مایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ایران با ورود به توکیو مورد استقبال اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن قرار گرفتند.

نخستین نشست کارشناسی پیرامون آخرین وضعیت کشور ژاپن از سوی مسئولان ذیربط جهت انطباق با اطلاعات و گزارشات نمایندگان در ایران و مستندات موجود در فضای آن کشور برگزار شد.

جناب آقای نظرآهاری سفیر محترم ایران در ژاپن ضمن ابراز خشنودی از سفر این گروه به این کشور با وجود سوالات عدیده نمایندگان محترم مجلس در این گروه و آمار و اطلاعات اعضا، اظهار مسرت و امیدواری کرد که بتوان دستاوردهای مطلوبی برای برنامه ریزان کشور حاصل نمود.IMG_20150729_224801

نخستین بازدید هیئت اعزامی مجلس شورای اسلامی به ژاپن از مدرسه ابتدائی دولتی اووموری هیگاشی در شهر توکیو بود.

با وجود یکصد و هفتاد دانش آموز در پایه های اول تا ششم، تعداد سی کلاس درسی بزرگ، کتابخانه، استخر شنا، سالن ورزشی، سالن رایانه، سالن مطالعه، سالن غذاخوری و … و حتی یکصد شیر آبخوری و دستشویی در ارتفاع کم برای کودکان تعبیه شده بود.

اکثر کلاس ها از تجهیزات هوشمندسازی برخوردار بودند و مدیر مدرسه با چنان احساس هیجانی از تک تک دانش آموزان، اولیا و امکانات مدرسه صحبت می کرد که گویی متعلق به شخص اوست.

 این مدرسه در ردیف پایین ترین و ضعیف ترین مدارس شهر بود که از سوی مسئولان و تاکید هیئت اعزامی انتخاب و بدون هیچ گونه تشریفاتی بازدید صورت گرفت.

کودکان همانگونه که درس می خواندند، محیط مدرسه را نیز نظافت و امور مدرسه را معلمان تا پس از ساعت ۱۷ اداره می کردند. عکس تک تک دانش آموزان ، معلمان و مسئولان مدرسه در دفتر مدیر قابل مشاهده بود.

بچه ها در حالی که اوقات تعطیلی شان بود، در حال شنا و همچنین در سالن ورزشی در حال تمرینات ورزشی بودند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.