آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اجرای تنها مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه اختصاص یافت

۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اجرای تنها مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه اختصاص یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه از مجتمع فرهنگی در حال ساخت این شهر دیدن کرد.

22222
علی اصغر کاراندیش مروستی در این بازدید حین بررسی مشکلات کندی اجرای طرح گفت: عملیات اجرای طرح مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه اسفند ماه ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع به منظور ساخت چهار هزار مترمربع زیربنا آغاز شد که متاسفانه تاکنون تکمیل نشده است.

وی با اشاره به پیشرفت مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه، افزود: این مجتمع فرهنگی و هنری تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم به زودی عملیات اجرایی آن شدت یابد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: برای جذب اعتبارات این مجتمع پیگیری زیادی انجام شه که نتیجه نداد و نتوانستیم اعتبار پنج میلیارد ریالی را برای این جذب نموده لذا میزان به ۷۰۰میلیون ریال کاهش پیدا کرد.
وی بیان کرد: امسال تلاش می شود تا آنجا که توان داریم به این طرح کمک کنیم و حداکثر مساعدت را به مجتمع فرهنگی تربت حیدریه خواهیم کرد.
او بیان کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه با تجهیزات کامل آن ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه نیز گفت: اخیرا ۲۰ میلیارد ریال اعتبار با پیگیریهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ادامه اجرای تنها مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه اختصاص یافته لذا با جذب این مبلغ ادامه کار ساخت آن آغاز می شود.
غلامرضا نجفی افزود: ۱۳ میلیارد ریال از این مبلغ از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ و مابقی توسط معاونت توسعه مدیریت، منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری خراسان رضوی تامین شده است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
شهر ۱۲۰ هزار نفری تربت حیدریه چهارمین شهر پرجمعیت استان خراسان رضوی بعد از مشهد، سبزوار و نیشابور فاقد مجتمع فرهنگی و هنری است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.