آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / مسوولان باید خود را در معرض انتقاد سازنده خبرنگاران قرار دهند

مسوولان باید خود را در معرض انتقاد سازنده خبرنگاران قرار دهند

81711234-70080627نماینده مردم در مجلس:

مسوولان باید خود را در معرض انتقاد سازنده خبرنگاران قرار دهند
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردمی بودن یکی از شاخصه های اصلی نظام جمهوری اسلامی است گفت: مسوولان در این نظام باید خود را در معرض انتقاد سازنده خبرنگاران و رسانه ها قرار دهند.

ابوالقاسم خسروی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و قدردانی از اصحاب رسانه منطقه تربت حیدریه مه ولات و زاوه افزود: در چنین فضایی است که می توان شاهد پویایی و تحول در جامعه بود.
وی به ساماندهی ساختمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در تربت حیدریه اشاره کرد و گفت: این اقدام نشان از بذل توجه مسوولان به جایگاه رسانه دارد.
معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه نیز گفت: اصحاب رسانه در بسیاری از موفقیت ها نقش تاثیرگذار در این شهرستان داشته اند که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.
حسن فتحی نیا افزود: به صداقت، پشتکار و توانمندی خبرنگاران و اصحاب رسانه تربت حیدریه اعتقاد دارم زیرا بارها دیده ام بیش از آنچه که در بضاعت دارند، عرضه داشته اند.
وی اظهار کرد: از ویژگی های منحصر به فرد خبرنگاران تربت حیدریه آن است که هیچگاه اجازه ندادند فضای دو قطبی در این شهرستان ایجاد شود.

81711234-70080628
مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی تربت حیدریه نیز در این مراسم گفت: از مشکلات اصحاب رسانه در این شهرستان نبود روابط عمومی در دستگاه های اجرایی این منطقه می باشد.
حسینعلی راشکی افزود: کم توجهی مسوولین برخی دستگاه های اجرایی به اصحاب رسانه از دیگر مشکلات خبرنگاران در تربت حیدریه است.
در این مراسم از خبرنگاران و دست اندرکاران رسانه های گروهی در تربت حیدریه مه ولات و زاوه قدردانی شد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.