آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / اولویت استخدام در آموزش و پرورس با معلمان پیش دبستانی است/ تشکیل کمیته بررسی وضعیت حق‌التدریسی‌ها

اولویت استخدام در آموزش و پرورس با معلمان پیش دبستانی است/ تشکیل کمیته بررسی وضعیت حق‌التدریسی‌ها

خسروی در گفت‌وگو با فارس:
اولویت استخدام در آموزش و پرورس با معلمان پیش دبستانی است/ تشکیل کمیته بررسی وضعیت حق‌التدریسی‌ها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اگر بنا بر این باشد که حق‌التدریسی در آموزش و پرورش به کار گرفته شود اولویت با معلمان پیش‌دبستانی است.

ابوالقاسم خسروی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه روز گذشته (دوشنبه) این کمیسیون، اظهار داشت: با توجه به اینکه براساس قانون تصویب شده از سوی مجلس،‌ حق‌التدریس در آموزش و پرورش ممنوع اعلام شده و صرفا باید از طریق دانشگاه فرهنگیان انجام شود، تشکیل کمیته بررسی به این موارد امری ضروری بود.

وی به تشکیل کمیته بررسی طرح حق‌التدریس مربیان پیش‌دبستانی و تشکیل جلسه مقدماتی این کمیته اشاره کرد و افزود: این کمیته تا حد امکان به مساعدت برای بهبود وضعیت مربیان پیش‌دبستانی می‌پردازد.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی از تشکیل جلسه رسمی این کمیته در شنبه آتی خبر داد و تصریح کرد: پرداختن به بحث پیرامون مباحث مذکور جلسه‌ای می‌طلبد که در هفته آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ضرورت به‌ کار گیری معلمان پیش‌دبستانی را مطرح کرد و ادامه داد: نظر مجلس بر این است که اگر بنا بر این باشد که حق‌التدریسی در آموزش و پرورش به کار گرفته شود اولویت با معلمان پیش‌دبستانی است که در صورت نیاز از این نیروها باید استفاده شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.