آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / افزایش ۵۰ میلیون ریالی وام مسکن مهر

افزایش ۵۰ میلیون ریالی وام مسکن مهر

افزایش ۵۰ میلیون ریالی وام مسکن مهر

آبا بنا اسکان (4)

مهندس ایمان مقید در تشریح این خبرگفت: با توجه به سیاست های بانک مرکزی  و به منظور رونق ساخت و ساز وام مسکن مهراز مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

 مهندس مقید در خصوص مساکن مهر شهرستان افزود: حدود ۵ هزار واحد مسکن مهر در تربت حیدریه در حال ساخت بوده که از این میزان۸۶۱ واحد تعاونی ها با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی،۲هزار و ۴۲۶ واحد در قالب قراردادهای سه جانبه با ۸۰ درصد پیشرفت و پروژه های خودمالکین با پیشرفت ۱۰۰درصدی در حال بهره برداری می باشد،وی خاطر نشان کرد:تعداد ۴۴۰ واحد آبابنا اسکان در قالب طرح قراردادهای سه جانبه به دلیل مشکلات موجود و تاخیر پیمانکار در تحویل به موقع ،با تدبیر صورت گرفته تکمیل و تحویل متقاضیان گردید.

وی تخصیص وامهای ۳۰ میلیون تومانی مسکن مهر را شامل آن دسته از واحدهایی عنوان کرد که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  تا کنون قسط بندی نشده اند.

وی  با اشاره به روند مطلوب تکمیل زیر ساختهای مسکن مهر همچنین تصریح کرد: حدود ۴۰ درصد از خیابان های حوزه مسکن مهر تعاونی ها،آسفالت شده است که امیدواریم تا پایان سال جاری زیر سازی،جدول گذاری و آسفالت دیگر معابر سایت مسکن مهر را به اتمام برسانیم.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.