آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / استکبار جهانی آرزوی نفوذ در ایران اسلامی را به گور خواهد برد

استکبار جهانی آرزوی نفوذ در ایران اسلامی را به گور خواهد برد

نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی:
استکبار جهانی آرزوی نفوذ در ایران اسلامی را به گور خواهد برد
نماینده مردم تربت حیدریه مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که مقام عظمای ولایت فرمودند اجازه نفوذ استکبار جهانی و آمریکا را به ایران اسلامی نخواهیم داد و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.
ابوالقاسم خسروی  اظهار کرد: در جریان مذاکرات هسته ای تمام کشورهای دنیا و مردم جهان به حقانیت جمهوری اسلامی ایران پی بردند و فهمیدند که ایران هرگز به دنبال گسترش سلاح های هسته ای نبوده و آن را یک حرام شرعی می داند.

وی اضافه کرد: اگر آمریکا و قدرت های بزرگ دنیا در قالب مذاکرات هسته ای به دنبال نفوذ در ایران اسلامی هستند و تفکر خطرناک تجزیه عراق و سوریه و شکاف در صف متحد جهان اسلام را در سر می پرورانند، باید بدانند که قطعا این آرزو را به گور خواهند برد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما ملت ایران براساس درس بزرگی که از امام خمینی (ره) –که شاخص اصلی انقلاب هستند- گرفتیم، هیچ گاه با نظام سلطه و استکبار جهانی سر آشتی نداشته و نخواهیم داشت و در برابر زیاده خواهی های آنها با نهایت عزت و اقتدار می ایستیم.

خسروی با اشاره به اینکه تفکرات تند و احساسی در آمریکا و لابی های صهیونیستی به دنبال نفوذ در پیکره جهان اسلام و ایران اسلامی و نیز تجزیه کشورهای اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با اقتدا به رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب اجازه نفوذ و عبور از خطوط قرمز را به آنها نخواهند داد و از استقلال و عزت ایران اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب پاسداری می کنند.

نماینده مردم مه ولات در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور شرکت های اقتصادی چندملیتی در ایران اظهار کرد: قطعا نقشه راه و نسخه شفابخش استقلال اقتصادی ایران اقتصاد مقاومتی و تکیه بر منابع و توانمندیهای داخل کشور است اما اگر شرایط و زمینه حضور شرکت های اقتصادی کشورهای دیگر در ایران فراهم شود آنها باید بدانند که ایران دیگر بازار مصرف دنیا نیست و سرمایه گزاری ها باید در جهت رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندیهای اقتصادی داخلی باشد.

خسروی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری اگر آنها از طریق توافق هسته ای به دنبال تسلط اقتصادی بر ایران باشند، باید بدانند که این آرزو هرگز شدنی نیست و صف ملت ایران نفوذ ناپذیر است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.