آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار تربت حیدریه / ۸۰ پروژه عمرانی هفته دولت در تربت حیدریه به بهره برداری می رسد

۸۰ پروژه عمرانی هفته دولت در تربت حیدریه به بهره برداری می رسد

بهره برداری یا کلنگ زنی ۸۰ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۷۵ میلیارد ریال در طول هفته دولت در شهرستان تربت حیدریه 
به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن فتحی نیا روز دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دولت افزود: از این تعداد ۷۴ پروژه با صرف ۲۳۵ میلیارد ریال اعتبار به پروژه های افتتاحی و بقیه به پروژه های کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت اختصاص دارند.
وی گفت: یکی از مهمترین پروژه ها گازرسانی به پنج روستای بخش بایگ با ۱۰۱ میلیارد ریال اعتبار است که برای انجام این عملیات ۲۴ کیلومتر خط لوله فولادی، ۵۱ متر خط لوله پلی اتیلن و یکهزار و ۱۰۰ عدد علمی به کار رفته است.
فتحی نیا افزود: از مهمترین پروژه های کلنگ زنی، می توان به آغاز عملیات ساخت پاسگاه پلیس راه ثابت در مسیر هفت کیلومتری تربت حیدریه مشهد اشاره کرد که برای این منظور پنج هزار متر زمین تملک شد و قرار است پاسگاه با ۷۰۰ متر زیربنا ساخته شود.
وی گفت: تقویت و تجهیز ایستگاه راه آهن حصار جلال ، افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی، راه اندازی اورژانس، ساختمان نگهداری واکسن و سلف سرویس دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، از دیگر پروژه های یاد شده می باشند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است و حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰ روستا است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.