آخرین اخبار
خانه / دسته‌بندی نشده / چند طرح مخابراتی، آموزشی و عمران شهری در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

چند طرح مخابراتی، آموزشی و عمران شهری در تربت حیدریه به بهره برداری رسید

در دومین روز هفته دولت چند طرح مخابراتی، آموزشی و عمران شهری با حضور مسوولین اجرایی در تربت حیدریه مورد بهره برداری قرار گرفت.
حسن رضایی رییس اداره مخابرات تربت حیدریه گفت: برای نصب دکل خود ایستایی و احداث شش سایت ۳G مبلغ ۳۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه نیز گفت: بهره برداری از سه پروژه آموزشی و یک نمازخانه، هشت میلیارد و ۷۰ میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
سعید نیرویی افزود: نیمی از هزینه چهار میلیارد ریالی ساخت دبستان مشارکتی زنده یاد معصومی با مساحت ۴۳۰ مترمربع و شش کلاس درس توسط افراد خیر خانواده های موسوی و معصومی تقبل شده است.
وی اظهار کرد: نمازخانه شهید عبدالحمید شاه حسینی دبستان طلوعی در روستای کاریزک خوجوی بخش مرکزی تربت حیدریه نیز در زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع و با هزینه ۴۰۰ میلیون ریال ساخته شده که تمام این هزینه را پدر شهید شاه حسینی متقبل شده است.
نیرویی افزود: برای ساخت دبستان شش کلاسه زنده یاد رخساره محتشمی تربت حیدریه نیز ۴۰۰ میلیون ریال توسط خانواده این زنده یاد پرداخت شده است.
شهردار تربت حیدریه هم گفت: در اجرای ۱۴ پروژه شهرداری که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت ۴۶۳ میلیارد ریال هزینه شده است.
رمضانعلی شورابی افزود: آغاز عملیات مرحله نخست تعریض پل بلوار وحدت (کشتارگاه)، اصلاح هندسی بلوار باهنر، احداث کانال سنگی خیابان دارو پخش، اجرای روکش آسفالت معابر شهری، تکمیل پروژه بوستان های پرستار و ثامن الائمه (ع) از مهمترین این پروژه ها می باشد.
وی به راه اندازی بوستان ویژه بانوان ظرف ۴۰ روز آینده در فضای بوستان پیشکوه اشاره کرد و افزود: این دومین بوستان اختصاصی بانوان در استان خراسان رضوی پس از مشهد خواهد بود.
شورابی همچنین بدهی کنونی شهرداری را ۲۳۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: هر چند این مبلغ مربوط به مدیریت قبلی شهرداری می باشد اما با تدبیر و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر موفق شدیم درآمد شهرداری را از ۱۵ میلیارد ریال در سال گذشته به ۳۱ میلیارد ریال برسانیم.
شهردار تربت حیدریه از زعفران و ابریشم به عنوان دو مولفه مهم اقتصادی تربت حیدریه یاد کرد و افزود: بنا داریم در جوار پایانه مسافربری و در قالب سازه فضایی نمایشگاه دایمی زعفران احداث کنیم.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.