آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / با تحقق وعده وزارت نفت تا پایان سال جاری تمام روستاهای این استان برخوردار از نعمت گاز خواهند شد

با تحقق وعده وزارت نفت تا پایان سال جاری تمام روستاهای این استان برخوردار از نعمت گاز خواهند شد

666وزارت نفت در دو سال اخیر با گازرسانی به بسیاری از مناطق محروم در راستای توسعه عادلانه و متوازن کشور گام برداشته که انجام این مهم در جهت اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در سند چشم انداز ١۴٠۴ است.
گازرسانی به روستاها از مولفه های مورد تاکید مقام معظم رهبری برای دور شدن کشور از محرومیت بوده که این مهم در سند چشم انداز ١۴٠۴ نیز به آن اشاره شده است.
با توجه ویژه وزارت نفت به این مهم و تزریق اعتبارات کارآمد دولت در راستای عملیاتی کردن پروژه های عمرانی شاهد سبز شدن بسیاری از روستاهای کشور در نتیجه استفاده از سوخت پاک هستیم.
خسروی سهل آبادی: گازرسانی به روستاهای استان خراسان رضوی جهش قابل توجهی داشته است
ابوالقاسم خسروی سهل آبادی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس، با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گازرسانی به روستاهای استان خراسان رضوی جهش قابل توجهی داشته است، گفت: با تحقق وعده وزارت نفت تا پایان سال جاری تمام روستاهای این استان برخوردار از نعمت گاز خواهند شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به کوهستانی بودن حوزه انتخابیه اش و ضرورت گازرسانی به روستاهای آن، تصریح کرد: در تربت حیدریه ۴ روستا کوهستانی وجود دارد که عملیات گازرسانی در آن ها نیز آغاز شده است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.