آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / فیلم محمد(ص) از فردا در شهرستان تربت‌حیدریه اکران می‌شود

فیلم محمد(ص) از فردا در شهرستان تربت‌حیدریه اکران می‌شود

تکذیب شایعات تعطیلی تنها سینمای تربت حیدریه؛
فیلم محمد(ص) از فردا در شهرستان تربت‌حیدریه اکران می‌شود
زمزمه‌های مبنی بر تعطیلی تنها سینمای تربت حیدریه در آستانه اکران فیلم محمد(ص) تکذیب شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، همزمان با اکران فیلم محمد(ص) در سراسر کشور، اکران این فیلم در سینماهای شهرستان‌های استان خراسان رضوی نیز آغاز و با استقبال بالای مردم روبه‌رو شد.

در این میان زمزمه‌هایی مبنی بر تعطیلی تنها سینمای تربت حیدریه در آستانه اکران این فیلم در فضای مجازی منتشر شد؛ موضوعی که بلافاصله توسط مسئولان ارشاد شهرستان تکذیب شد.

غلامرضا نجفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ‌تربت حیدریه در این زمینه اظهار داشت: تنها سالن سینمای شهرستان تربت حیدریه، تعطیل نیست و تعطیلی چند روزه این سینما، به دلیل برگزاری جشنواره کوتاه تئاتر زائر از سلسله جشنواره‌های بین المللی امام رضا(ع) بود.

وی با بیان اینکه این سالن دارای ظرفیت ۲۲۰ نفره است گفت: این سالن در بازه زمانی ۳۰ مرداد تا ۲ شهربور تعطیل بوده و عصر امروز با رایزنی انجام شده، این سینما بازگشایی و فیلم محمد(ص) در آن طی امروز و یا حداکثر فردا اکران می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت حیدریه خاطرنشان کرد: سالن سینما اندیشه شهرستان تربت حیدریه با توجه به توافقات صورت گرفته با مسئولان سینمای جوان و اداره ارشاد شهرستان، از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۴ اکران فیلم‌ها را در دستور کار دارد زیرا سینما از مطالبات مردمی است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس نیز در این زمینه اظهار داشت: سینمای شهرستان تربت‌حیدریه از فردا بازگشایی می‌شود.

وی در ارتباط با دلیل تعطیلی این سینما گفت: دلیل اصلی تعطیلی سینما در این مدت برگزاری جشنواره تئاتر زائر بوده است.

جواد جعفری، مسئول سینمای جوان تربت‌حیدریه هم در این زمینه بیان کرد: سالن سینمای اندیشه تنها سالن سینمای این شهرستان است که به‌دلیل کمبود فعالیت‌های زیرساختی بسیاری از برنامه‌ها به صورت همزمان در این مکان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: تعطیلی سینما به دلیل در اختیار بودن این سینما در دوران برگزاری جشنواره تئاتر بوده و به طور قطع فیلم محمد(ص) در این سینما برای مردم شهرستان اکران می‌شود؛ در حال حاضر این فیلم در اختیار این سینما است و تنها منتظر ارسال اقلام تبلیغی هستیم.

جعفری با بیان اینکه هیچ فعالیت فرهنگی در این سینما تعطیل نشده است اظهار داشت: سالن اندیشه یکی از نیازهای مردم شهرستان است چرا که سینما یکی از مطالبات مهم مردمی است.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.