آخرین اخبار
خانه / در آینه‌ی تلاش مسئولین / مه ولات / سال تحصیلی برای بیش از ۹ هزار دانش آموز مه ولاتی با نواخته شدن زنگ مهر آغاز شد

سال تحصیلی برای بیش از ۹ هزار دانش آموز مه ولاتی با نواخته شدن زنگ مهر آغاز شد

6-300x233همزمان با سراسر کشور:
سال تحصیلی برای بیش از ۹ هزار دانش آموز مه ولاتی با نواخته شدن زنگ مهر آغاز شد
زنگ مهر و نماز در مدارس شهرستان مه ولات همزمان با سراسر کشور نواخته شد و ۹ هزار دانش آموز این شهرستان سال تحصیلی ۹۵-۹۴ را آغاز کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، در مراسمی که با حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی، امام جمعه موقت، فرماندار و جمعی از مسئولین در آموزشگاه نمونه پسرانه امام رضا (ع) شهر فیض آباد برگزار شد، زنگ مهر توسط مدیر آموزش و پرورش و زنگ نماز توسط امام جمعه موقت مه ولات نواخته شد.

مدیر آموزش و پرورش مه ولات در حاشیه برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۹ هزار دانش آموز مه ولاتی متشکل از ۴۵۰۰ دانش آموز دختر و ۴۵۰۰ دانش آموز پسر از صبح امروز سال تحصیلی ۹۵-۹۴ را در ۱۱۰ مدرسه این شهرستان آغاز کردند.

مهدی جعفری مقدم با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و دهه ولایت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی و تبریک اعیاد قربان و غدیر تصریح کرد: برنامه های مختلفی با موضوع دفاع مقدس، دهه ولایت و جشن عاطفه ها پیش بینی شده که به تناسب در مدارس سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، بازدید از خانواده های فرهنگیان متوفی و عیادت از همکاران بیمار آموزش و پرورش از برنامه های آغازین روزهای سال تحصیلی است.

جعفری مقدم خاطرنشان کرد: صبح امروز مراسم زنگ مهر و نماز با اعزام گروههایی متشکل از خانواده های معزز شهدا، روسای ادارات و نهادها و کارمندان اداره آموزش و پرورش در تمام مدارس سطح شهرستان برگزار شده است.

گفتنی است، روز گذشته با برگزاری جشن شکوفه ها و غنچه ها ۱ هزار و ۴۵۵ نوآموز کلاس اولی و پیش دبستانی شهرستان مه ولات سال تحصیلی ۹۵-۹۴ را آغاز کردند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.