آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / آل‌سعود جای خدمت به زائران خانه خدا سرگرم کشتار مسلمانان است

آل‌سعود جای خدمت به زائران خانه خدا سرگرم کشتار مسلمانان است

85875847683734590931735100047.jpgنماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس:
آل‌سعود جای خدمت به زائران خانه خدا سرگرم کشتار مسلمانان است

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس گفت: یکی از دلایل وقوع حادثه منا این است که این رژیم سلطنتی زمانی که باید نیروهایش همچون دیگر سال‌ها مشغول تأمین امنیت زائران خانه خدا باشند، سرگرم کشتار مسلمانان است.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به فاجعه خون‌بار سرزمین منا و تسلیت به بازماندگان این ضایعه بزرگ، اظهار کرد: بدون شک این سوء‌مدیریت و بی‌لیاقتی عربستان سعودی در برگزاری مناسک حج را نشان می‌دهد و در حقیقت عامل اصلی در وقوع فاجعه تلخ منا عدم توجه به تامین امنیت زائران خانه خدا است.

وی افزود: عربستان در برگزاری موسم حج وظیفه بزرگی برعهده دارد اما متاسفانه امروز مشاهده می‌کنیم که خدمت به زائران حرمین شریفین تبدیل به خیانت به آنها شد به طوری که امسال به خاطر بی‌کفایتی و عدم تدبیر عاملین سران استکبار، شاهد کشتار حجاج مسلمان و وقایع جانگدازی در مناسک حج بودیم.

نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عربستان سعودی باید در برابر قوانین بین‌المللی به خاطر این واقعه تلخ پاسخگو باشد، خاطرنشان کرد: تمامی کشورهای اسلامی باید از سازمان بین‌المللی بخواهند که مدیریت حرمین شریفین از این رژیم نالایق گرفته شود.

خسروی با بیان اینکه این فاجعه عظیم می‌تواند زمینه‌ای برای نابودی و تبدیل آل‌سعود به آل‌سقوط شود، اظهار کرد: باید در مجامع بین‌المللی این موضوع بررسی شود و چون یکی از دلایل وقوع این اتفاق این است که این رژیم سلطنتی زمانی که باید نیروهایش همچون دیگر سال‌ها مشغول تأمین امنیت زائران خانه خدا باشند، سرگرم تجاوز به پیکره اسلام و جنایت و کشتار مسلمانان کشورهای اسلامی و یمن هستند که این موضوع جای بسی تاسف دارد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.