آخرین اخبار
خانه / در آینه‌ی تلاش مسئولین / مه ولات / همزمان با سراسر کشور:همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در عبدل اباد مه ولات برگزار شد

همزمان با سراسر کشور:همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در عبدل اباد مه ولات برگزار شد

IMG_2589مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسر کشور در اولین جمعه ماه محرم الحرام با حضور بیش از ۱۰۰۰ کودک خردسال و مادران شیفته مکتب اباعبدالله الحسین(ع ) درهیئت علی اصغری عبدل اباد   مه ولات برگزار شد.                                                  

 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی عبدل آباد مه ولات ،   همزمان با اولین جمعه از ماه محرم که به عنوان روز جهانی حضرت علی اصغر(ع) نام گرفته مادران و کودکان  روستای عبدل آباد مه ولات در عزای طفل شش ماهه امام حسین (ع) به عزاداری پرداختند.

 

در این آئین معنوی که توام با حزن و اندوه بود زنان و مادران با درآغوش گرفتن کودکان خود به یاد علی اصغر(ع) کودک شش ماهه امام حسین (ع) اشک ریختند.
حضور نوزادان و کودکان با پوشش های سبز و پیشانی بندهایی با مضمون یا حضرت علی اصغر(ع) حال و هوای خاصی به این محفل داده بود.

گفتنی است در این مراسم باشکوه  علاوه بر سخنرانی  ، مداحی  و گهواره گردانی ،نذرنامه از سوی مادران حاضر نیز قرائت شد.مادران با قرائت نذر نامه  پیوند ناگسستنی خود را با سرباز شش ماهه مکتب حسینی و ارادت خود را به حضرت ولی عصر(عج) ابراز و اعلام کردند.
انتهای پیام/*

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.