آخرین اخبار
خانه / دسته‌بندی نشده / فریاد انزجار از استکبار با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در یوم الله ۱۳ آبان در زاوه

فریاد انزجار از استکبار با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در یوم الله ۱۳ آبان در زاوه

DSC00711همزمان با یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا،مردم ولایتمدار شهرستان زاوه بار دیگر انزجار خود را از مستکبرین اعلام نمود

به گزارش مهرزاوه ؛اقشار مختلف مردم ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس ، فرماندار و جمعی از مسئولین  شهرستان زاوه همزمان با سراسر کشور در یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  فریاد مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را طنین انداز کردند.

در این راهپیمایی حجت الاسلام سید مهدی مصطفویان با اشاره به اهداف شوم استکبار در جای جای جهان اظهار داشت با افکار شوم استکبار که انگیزه نفاق وبرهم زدن اتحاد و وحدت مسلمان توسط  رژیم آل سعود در یمن و یا توسط افراطی های وهابی تفکیری تحت عنوان داعش در سوریه و عراق در حال جنایت و نسل کشی مسلمانان  هستند و سازمانهای حقوق بشر مهر سکوت را بر کردار این خبیثان زده است.

وی گفت متاسفانه برخی در داخل کشور چه مغرضانه و چه از روی سادگی در پی حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند که این شعار تا وقتی جنایتهای آمریکا باشد ادامه خواهد داشت.

در پایان این  مراسم قطعنامه ای  توسط مجری فرهنگی بسیجی برای شرکت کنندگان  قرائت گردیدکه با سردادن الله اکبر،خامنه ای رهبر  و مرگ بر آمریکا  مورد تایید قرار گرفت.

DSC00669-300x225

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.