آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / قرارداد الجزیره در توافقات پسا برجام تکرار نخواهد شد/بی شک غرب به نتیجه ای صلح آمیز بودن اهداف هسته ای ایران رسیده است .

قرارداد الجزیره در توافقات پسا برجام تکرار نخواهد شد/بی شک غرب به نتیجه ای صلح آمیز بودن اهداف هسته ای ایران رسیده است .

bابوالقاسم خسروی نمایند شهرستان های زاوه ،تربت حیدریه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی ، در گفتگو با خبر نگار سیاسی مهرزاوه گفت :ایران از بدست آوردن فن آوری و تکنولوژی انرژی هسته ای در هر درصدی هیچ گاه به دنبال سلاح هسته ای نبوده و حرام شرعی میداند .

عضوکمسیون فرهنگی مجلس با عنوان اینکه : در کارنامه درخشان جمهوری اسلامی ایران بعد از گذشت سی و چند سال ، وبا گذر زمان به جهان ثابت کرد که میتواند روی پای خود بایستد و از سلطه ابر قدرت های تو خالی غرب کناره گیری کند و با استفاده از نخبگان و ظرفیت های موجود در رشد و بالندگی کشور بدستان توانای همین عزیزان دانشمند، که بعضا تعدادی قربانی دسیسه های غرب و افکار پوچ و تو خالی غرب شده اند .

خسروی با اشاره به : این را تمامی ایرانی ها میدانند که غرب به خصوص آمریکا دست دوستی و همکاری به سوی ملت ایران دراز نکرده و یقینا به دنبال روابطی هست که منافع خود را تامین کند لذا تامین منافعی که در سال های ۳۲ ، تحمیل هشت سال جنگ نا برابر علیه مردمی که تازه از سلطه طاغوت رهایی یافته بودن تا ترور های گوناگو و تحریم های آشکار و پنهانی که بر بدنه این مردم داشته اند را هرگزفراموش نخواهند کرد.

نماینده مردم زاوه افزود: در بحث توافقات هسته ای رهبری همواره در کنار تیم مذاکره کننده بوده و بارها به تیم مذاکره کننده امیدداده اند ولی نباید تیم مذاکره کننده به گونه ای باشد که از ارزش و صلابت ایرانی کاسته شود و ما نباید این را فراموش کنیم سر میزی نشسته ایم که کشور های ابر قدرت و شاخص دنیا به نام ۵+۱حاضر شده ایم و مسئله ای هسته ای ایران مهم است و تا نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت .

خسروی در پایان افزود: بی شک غرب هم به نتیجه ای صلح آمیز بودن اهداف هسته ای ایران رسیده است و باورقلبی دارد ولی برای عدم اجازه هر گونه مداخله کننده ای برای کشور برنامه های هسته ای ایران را بهانه قرار داده است و ما به عنوان خادم مردم در مجلس شورای اسلامی در بحث قرارداد الجزیر در پسا برجام تکرار نخواهد شد به مردم اطمینان خاطر خواهیم داد.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.