آخرین اخبار
خانه / در آینه‌ی تلاش مسئولین / مه ولات / جنگ برای بسیج تمام نشده بلکه دفاعش متفاوت تر شده است

جنگ برای بسیج تمام نشده بلکه دفاعش متفاوت تر شده است

IMG_2782سرهنگ پاسدار  محمد حسن مکاری مقدم همزمان با هفته بسیج در جمع خواهران بسیجی روستای عبدل آباد گفت: جنگ برای بسیج تمام نشده بلکه دفاعش متفاوت تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عبدل اباد مه ولات، همزمان با هفته بسیج همایش خواهران بسیج روستای عبدل اباد در محل فاطمیه برگزار شد.

 فرمانده سپاه مه ولات با اشاره به فلسفه وجودی بسیج  گفت :بسیج بیانگر این حقیقت است که این نهاد مردمی در راستای ظرفیت سازی برای نیازهای مردم و انقلاب در مقاطع حساس که کشور در معرض بحران ، تهدید و چالش قرار می گیرد طراحی و برنامه ریزی شده است.

 وی با ارائه شرح مختصری از اقدامات بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: الگوی بسیج در کشورهایی که هم اکنون در صحنه مبارزه با فتنه صهیونیستی و جنگ با تروریست تکفیری هستند، پدیدار شده و روند تحولات میدانی را به نفع دولت و ملتهای سوریه و عراق و… با تغییرات جدی و تعیین کننده ای مواجه نموده و بسترهای عبور موفق این کشورها را از این توطئه بزرگ فراهم آورده است.
فرمانده سپاه ناحیه مه ولات  با بیان اینکه جنگ برای بسیج تمام نشده بلکه دفاعش متفاوت تر شده است تصریح کرد: دشمن بیکار ننشسته است بلکه حمله اش فریبکارانه تر شده و فرهنگ جامعه را هدف قرار داده است.

سرهنگ پاسدار  محمد حسن مکاری مقدم با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی  که چه بسا مسایل فرهنگی از اقتصادی مهمتر است ،بیان کرد:اگر نفوذی در مسایل فرهنگی باشد حل نخواهد شد و چه بسا مسایل فرهنگی از دیگر مسایل مهمتر است.

وی تصریح کرد : بسیج نه تنها در تهاجم فرهگی دشمن بلکه در حوادث غیر مترقبه و بحرانهایی چون سیل و زلزله نقش اساسی ایفا نموده است.

 فرمانده سپاه مه ولات با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن افزود بسیجیان خط مقدم مبارزه با تهاجم  فرهنگی دشمن هستندو چه بسا با هزینه ی اندک، دستاوردهای بزرگ و سرنوشت سازی را برای کشور رقم می زنند.

گفتنی است از برنامه های دیگر این مراسم سخنرانی زارع سرگروه حلقه صالحین و اهداء جوایز به نفرات برتر مسابقات هفته بسیج  توسط پایگاه بسیج خواهران را میتوان ذکر کرد.

انتهای پیام/*  

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.