آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / عاملان استفاده از بورسیه‌ها برای اجرای پروژه نفوذ معرفی شوند/ برخورد بدون اغماض با متخلفان پرونده بورسیه‌ها

عاملان استفاده از بورسیه‌ها برای اجرای پروژه نفوذ معرفی شوند/ برخورد بدون اغماض با متخلفان پرونده بورسیه‌ها

IMG_1381عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
عاملان استفاده از بورسیه‌ها برای اجرای پروژه نفوذ معرفی شوند/ برخورد بدون اغماض با متخلفان پرونده بورسیه‌ها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر پرونده بورسیه‌ها زمینه را برای نفوذ در دانشگاه‌ها فراهم کرده است، باید عوامل آن هرچه سریع‌تر مشخص و معرفی شوند.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با بیان اینکه بحث پرونده بورسیه‌ها در برخی رسانه‌ها با رویکرد غلطی منتشر شد، اظهار کرد: بعد از مطرح شدن برخی اخبار، مشخص شد که آن اخبار صحت نداشتند بنابراین نباید با حرمت دانشگاهیان این چنین بازی شود.

خسروی ادامه داد: بعضی از رسانه‌های مشخص اتفاقات مربوط به دانشجویان بورسیه را آگاهانه و یا ناآگاهانه به اشتباه مطرح کردند زیرا هنوز جرمی در این موضوع ثابت نشده است.

وی با اشاره به ورود قوه قضائیه به پرونده بورسیه‌ها گفت: رویکرد قوه قضائیه، پیگیری و رسیدگی به این موضوع است تا حقوق افرادی که در این موضوع آسیب دیدند، به آنها بازگردد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها مطابق با احکام اسلام، نظام اسلامی و قانون اساسی است، بیان کرد: در این موضوع، برخی از ضوابط و مقررات شکسته شد بنابراین باید بدون اغماض با عاملان پرونده بورسیه‌ها برخورد شود.

خسروی اظهار کرد: اگر پرونده بورسیه‌ها زمینه را برای نفوذ در دانشگاه‌ها فراهم کرده است، باید عوامل آن هرچه سریع‌تر مشخص و معرفی شوند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه باید نظر صریح خود را درباره بورسیه‌ها اعلام کند، گفت: قوه قضائیه باید مشخص کند که این موضوع چه بوده، چه کسانی تخلف کرده‌اند و چه کسانی تخلف نکرده‌اند و عوامل آن را به مردم معرفی کند.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.