آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / تنها راه برون رفت از مشکلات و اتمام پروژه های بر زمین مانده، مشارکت و همراهی مردم است.

تنها راه برون رفت از مشکلات و اتمام پروژه های بر زمین مانده، مشارکت و همراهی مردم است.

استاندار خراسان رضوی در شورای اداری تربت حیدریه:

تنها راه برون رفت از مشکلات و اتمام پروژه های بر زمین مانده، مشارکت و همراهی مردم است.

photo_2015-12-15_15-40-10

استاندار خراسان رضوی در ادامه برنامه های سفر خود به تربت حیدریه، در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت.

رشیدیان در  سخنانش  با اشاره به واگذاری پروژهای نیمه تمام استان به بخش خصوصی ، اظهار کرد: ظرفیت واگذاری  ۶۲ پروژه در بخش معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در حوزه های ورزشی و خدماتی ، با شرایط مناسب فراهم شده است.

ویگفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش بودجه های دولتی، تنها راه برون رفت از مشکلات و اتمام پروژه های بر زمین مانده، مشارکت و همراهی مردم است.

استاندار خراسان رضوی  با اشاره به ظرفیت های تربت حیدریه، گفت: این شهرستان در مسیر ورودی زائران حرم مطهر رضوی از سمت جنوب کشور به مشهد قرار دارد که باید به ساماندهی این محور و همچنین مبلمان شهری آن توجه ویژه تری بشود.
رشیدیان از کشاورزی و تولید محصول استراتژیک زعفران و ابریشم به عنوان دیگر توانمندی های شهرستان یاد کرد و افزود: باید از این فرصت های برای توسعه هرچه بیشتر و پویایی اقتصاد منطقه استفاده کنیم.

دکتر خسروی ضمن تقدیر از ارائه گزارش استاندار به ریاست محترم جمهور پیرامون پروژه های جاری در تربت حیدریه ، تمامی حاضرین را به رسم همدلی دعوت کرد و افزود : سنت امداد و نصرت الهی برکسانی نازل می شود که خداجویی و تکلیف باوری را در تمامی لحظه ها رعایت می کنند .

وی همچنین با قرائت ۲۱ دستاورد مهم حوزه انتخابیه در ۶۰ روز گذشته این توفیقات را حاصل همراهی و همدلی همه ی مردم و مسئولین شهرستان دانست.

در ادامه حسن فتحی نیا معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه نیز در این جلسه اظهار کرد: مسئولان اجرایی طی دو سال گذشته علیرغم کمبود اعتبارات دولتی اجازه نداده اند مطالبات مردم به نارضایتی تبدیل شود.
وی گفت: ۲۰ هزار هکتار اراضی مستعد تحت فشار در شهرستان داریم که طی یکسال اخیر در بیش از ۵۰ درصد از آن، این طرح اجرایی شده است.
فرماندار تربت حیدریه با بیان این که در بحث زعفران و ابریشم، پتانسیل های بسیاری در شهرستان وجود دارد؛ افزود: زعفران باید به ارزش افزوده و محصول ارز آور کشور تبدیل شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.