آخرین اخبار
خانه / اخبار / نهایت آرزوی دشمنان اسلام در آیات قرآن کریم

نهایت آرزوی دشمنان اسلام در آیات قرآن کریم

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه رمضان ماه نزول قرآن است، چنانکه خداوند متعال فرموده: « شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدىً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدى‏ وَ الْفُرْقان…»

« ماهِ رمضان است ماهى که قرآن، براى راهنمایى مردم، و نشانه‏ هاى هدایت، و فرق میان حق و باطل، در آن نازل شده است.»

امام محمد باقر(ع):« لِکُلِّ شَیْ‏ءٍ رَبِیعٌ وَ رَبِیعُ الْقُرْآنِ شَهْرُ رَمَضَانَ » «برای هر چیزی بهاری است و بهار قرآن ماه رمضان است.»

همان طور که فصل بهار، فصل رویش طبیعت و جان گرفتن دوباره آن است، نزول قرآن در ماه رمضان نیز حیاتی دوباره بر روح و جان انسانهاست. چنان که خداوند متعال فرموده: « یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اسْتَجیبُوا لِلَّهِ وَ لِلرَّسُولِ إِذا دَعاکُمْ لِما یُحْییکُمْ…»  « اى کسانى که ایمان آورده‏اید! دعوت خدا و پیامبر را اجابت کنید هنگامى که شما را به سوى چیزى مى‏خواند که شما را حیات مى‏بخشد…» و لذا در روایات از قرآن کریم به عنوان «بهار دلها» یاد شده است.

خوب است در ماه رمضان ماه بهار قرآن با تدبر و تفکر در آیات قرآن کریم دشمنان اسلام را بهتر بشناسیم

یادآوری دو نکته از مسائل روز

نکته اول نظام سلطه و استکبار جهانی و مروجین اسلام آمریکایی به دنبال این هستند که آیات جهاد و دشمن شناسی را فراموش کنیم

نکته دوم کارنامه آمریکا ، انگلیس و قدرت های مادی در مورد ملت ایران بسیار سیاه است  ( نیمی از جمعیت ایران در مقطعی از تاریخ با توطئه انگلیس در اثر قحطی و گرسنگی و بیماری کشته شدند ،حکومت قانونی مصدق با توطئه و  دلارهای آمریکا ساقط شد، در انقلاب اسلامی ۱۷ هزار نفر انسان بیگناه امثال شهید بهشتی، مطهری، رجایی و باهنر … به شهادت رسیدند، هشت سال جنگ را توسط صدام ملعون با پشتیبانی مستقیم ابر قدرت ها و کشور مرتجع و مزدور منطقه تحمیل کردند، تحریم اقتصادی و … سرانجام مولود های خبیثی مثل داعش و  طالبان و القاعده و وهابیت… بر علیه بشریت بویژه اسلام و مسلمانان …. بوجود آورده اند.

از حضور مهمانان خدا در ماه رمضان، ماه  بهار قرآن استدعا دارد در کنار توجه به عملکرد فرعونیان و یزیدیان و نمرودیان زمان برای شناخت بیشتر دشمن به این آیات قرآن کریم توجه و تدبر داشته باشید التماس دعا

نهایت آرزوی دشمنان اسلام و مسلمانان در آیات قرآن چیست؟

ودّ الّذِین کفرُوا لو تغفُلُون عن أسلِحتِکُم و أمتِعتِکم فیمِیلُون علیکُم مّیلهً وحِده . کافران دوست دارند که شما از سلاحها و متاعهای خود غافل شوید و یک مرتبه به شما هجوم کنند نساء ۱۰۲

ما یودُّ الّذِین کفرُوا مِن أهلِ الکِتبِ و لا المُشرِکِین أن یُنزّل علیکم مِّن خیرٍ مِّن رّبِّکم(سوره بقره آیه ۱۰۵ ) کافران اهل کتاب ، و هم چنین مشرکان ، دوست نمی دارند خیر و برکتی از ناحیه خداوند بر شما نازل گردد.

ودّوالو تکفرون کما کفروا فتکونون سواء : کفّار دوست دارند همانند آنها کافر شوید. نساء، ۸۹٫

ودّوالو تدهن فیدهنون : کفّار دوست دارند که تو ای پیامبر نیز با آنها سازش کنی قلم، ۹

.ودّوا ما عنتّم : کفّار دوست دارند که شما مسلمین در زحمت قرار گیرید. آل عمران، ۱۱۸

ودّت طائفه من اهل الکتاب لو یضلّونکم : گروهی از اهل کتاب دوست دارند شما را منحرف نمایند. آل عمران، ۶۹٫

و لن ترضی عنک الیهُودُ و لا النّصری حتی تتّبِع مِلّتهُمٍ(سوره بقره آیه ۱۲۰ ): هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا (بطور کامل تسلیم خواسته های آنها شوی و) از آئین (تحریف یافته ) آنان پیروی کنی.

لتجِدنّ أشدّ النّاسِ عدوهً لِّلّذِین ءامنُوا الیهُود و الّذِین أشرکُو سوره مائده آیه ۸۲ : بطور مسلم یهود و مشرکان را دشمنترین مردم نسبت به مؤ منان خواهی یافت.

لذا نتیجه می گیریم که دشمنان اسلام هرگز دوست ندارند به مسلمانان کمترین خیری برسد، ولی در مقابل از بازگشت آنان به کفر وارتجاع واز سازشکاری وسکوت وسستی با کفّار واز به سختی افتادن مسلمانان ، لذّت میبرند

در آستانه ظهور حضرت صاحب عج عده‌ای مثل شهدای مظلوم مدافع حرم، رزمندگان و پیشکسوتان جهاد شهادت با صبر و بصیرت از عزت و اقتدار کشور دفاع می کنند ولی متأسفانه در مقابل بعضی برای اهداف دنیایی با خوی اشرافیت و دنیا طلبی و اختلاس و حقوق های نجومی مشغول ترویج اسلام آمریکایی و ناسپاسی هستند

در پایان این کلام امام حسین علیه السلام  یادآوری می شود: ” اگر دین ندارید و از معاد نمی‌ترسید، پس در دنیایتان آزاده باشید”

پای ولایت و آرمانهای امام ره ایستاده‌ایم

یا علی مدد خسروی

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.