آخرین اخبار
خانه / اخبار / اقدامات اتوبوسی و نگاه سفید و سیاه، سرمایه های مدیریتی کشور را حذف کرده است

اقدامات اتوبوسی و نگاه سفید و سیاه، سرمایه های مدیریتی کشور را حذف کرده است

بسم الله الرحمن الرحیم

حق مسلم مردم ایران اسلامی این است که مسئولین و کارگزاران با مدیریت جهادی و انقلابی خدمتگزار باشند. سنت ثابت الهی است که وحدت بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی باعث پیروزی است و تفرقه و اختلاف، خود خواهی، دنیا طلبی مسئولین باعث شکست و ذلت است.

 با وحدت و بصیرت و ایثار و فداکاری و ولایت مداری، انقلاب اسلامی پیروز شد. هزاران شهید از جمله شهید مظلوم بهشتی و هفتاد و دو تن که در ایام شهادت این عزیزان هستیم برای آبیاری شجره طیبه انقلاب خونشان را تقدیم عزت و اقتدار و استقلال ایران اسلامی کردند. امروز هم امثال شهید تهرانی مقدم پدر صنایع موشکی ایران، شهید همدانی ها و سردار سلیمانی ها و مدافعین حرم اهل بیت علیهم السلام مشغول دفاع از امنیت و اقتدار مردم و کشور ایران اسلامی هستند.

حق این مردم سوء مدیریت، حقوق های نجومی، اختلاص، قاچاق کالا، بیکاری جوانان، اختلافات و حب و بغض های سیاسی، تورم و رکود نیست.  رقابت های انتخاباتی به پایان رسید همه باید با تمام توان مشغول رقابت در خدمت به مردم به دور از شعار و در عمل داشته باشیم.

سخن آخر خدمت آقای رئیس جمهور محترم آقای حسن روحانی

 در همان کشور های غربی و اروپایی وقتی دولت ها تغییر می کند و یک حزب حاکم می شود، تغییرات  فقط در سطح تعدادی از پست های سیاسی است. حدود صد عناصر سیاسی جابجا می شود  وکارشناسان علمی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی سرمایه کشورها هستند و در همه دولت‌ها مورد احترامند و جامعه و مردم  از خدمات آنها بهره مند می شوند. در امور علمی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی ثابت مدیریت حاکم است طبق برنامه های راهبردی و مصالح مردم برنامه های علمی و آموزشی و اقتصادی و اجتماعی اجرا می شود ولی متأسفانه در کشور پایه اقدامات اتوبوسی و نگاه سفید و سیاه و تغییرات گسترده و حذف سرمایه های مدیریتی کشور دردولت دوم خرداد پایه‌گذاری شد. در دولت نهم و دهم هم متاسفانه این سنت غلط ادامه یافت. مردم به شعار اعتدال و تدبیر شما اعتماد کردند ولی متأسفانه سهم خواهی ها باعث شد شما هم در چهار سال گذشته در تمامی وزارت خانه ها بعنوان نمونه سه هزار مدیر را فقط در وزارت آموزش و پرورش حذف کردید که نتیجه آن صندوق ذخیره فرهنگیان و مشکل هشت هزار میلیارد تومان شد. امید است در چهار سال دوم و این فرصت امتحان الهی به شعار اعتدال و تدبیر بیشتر عمل نمایید.

پای ولایت و آرمان های امام ره ایستاده‌ایم

            یاعلی مددخسروی

درباره خسروی ابوالقاسم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.