آخرین اخبار
خانه / علمی ، پزوهشی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی / باید در عرصه فرهنگی با روحیه جهادی عمل کنیم

باید در عرصه فرهنگی با روحیه جهادی عمل کنیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: ما باید در عرصه فرهنگی با روحیه جهادی عمل و کارهای زیرساختی را تبیین و تدوین کنیم.

01

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: در سالروز پیوند آسمانی ولایت امیدواریم در کنار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در دهه پیشرفت الهی فرصت خدمتگزاری به مردم را تا رسیدن به آرمان های اسلامی و تا زمانی که پرچم اسلام را با رهنمودهای امام خامنه ای به دست امام عصر(عج) آخرین ذخیره الهی بسپاریم غنیمت بشماریم.

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان رضوی دیار هزار شهید عرصه دوران دفاع مقدس است و دیار مردمی است که ۴۳ روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی طلایه دار پیروزی انقلاب شد.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی(ع) در خطبه های نهج البلاغه تصریح کرد: امیرالمؤمنین در خطبه های خود می فرمایند کجایند برادران ولایت که در مسیر حق درگذشتند آنان که قرآن را قرائت می کردند، دعوت به جهاد را اجابت کرده و از رهبر خود تبعیت و اطاعت نمودند.

خسروی سهل آبادی خاطرنشان کرد: در خانه ملت آیا ما از یاران ولایت و عماران زمان هستیم؟!

وی تأکید کرد: مجلس در رأس امور است و تصمیم گیری های نمایندگان مردم بسیار می تواند در زندگی آنان تأثیرگذار باشد.

نماینده مردم تربت حیدریه و زاوه مجلس گفت: مجلس عصاره فضایل ملت است و دراس امور قرار دارد اما واقعا چشم نظارتی مجلس چقدر گره‌گشای مشکلات جامعه اسلامی بوده است؟

خسروی تصریح کرد: ما باید در عرصه فرهنگی با روحیه جهادی عمل و کارهای زیرساختی را تبیین و تدوین کنیم./

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.