آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار روز / مشکلات کم‌آبی تربت حیدریه در مجلس بررسی می‌شود

مشکلات کم‌آبی تربت حیدریه در مجلس بررسی می‌شود

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

139206121231336251093183مشکلات کم‌آبی تربت حیدریه در مجلس بررسی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تربت حیدریه درمجلس شورای اسلامی گفت: با بهره برداری چاه‌های تربت تنش‌های کم آبی تابستان امسال در منطقه به حداقل می‌رسد و برهمین اساس به نیازهای اساسی این منطقه در مجلس شورای اسلامی نیز رسیدگی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت حیدریه، محمود امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر و مداوم نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه ومه ولات درمجلس شورای اسلامی ونیز فتحی نیا معاونت استاندار و فرماندار تربت حیدریه تملک تعدادی چاه در منطقه شرق تربت حیدریه انجام و راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت آبفای تربت حیدریه گفت: چاه شماره سه گوجی شامل ۲۲۰۰ متر خط انتقال آب، ۱۰۰۰ مترخط انتقال برق و چهار باب حوضچه و اتاقک به بهره برداری می‌رسد.

امیری هزینه اجرائی این پروژه را ۳ میلیارد و ششصد میلیون ریال ذکر کرد و افزود: این طرح از ابتدای فصل تابستان وارد مداربهره برداری شده است.

ابوالقاسم خسروی، نماینده مردم تربت حیدریه درمجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این نشست خبری از تجهیز ۳ حلقه چاه دیگر خبر داد و افزود: این چاه‌ها شامل چاه خریداری شده رمضانی با پیشرفت ۹۷ درصدی به طول ۵/۳ کیلومتر و هزینهٔ ۱۱۰۰۰میلیون ریال، چاه شماره ۴ گوجی با پیشرفت ۸۰درصدی و به طول ۳٫۳ کیلومتر و مبلغ ۴۳۰۰ میلیون ریال، تجهیز و اجرای خط انتقال چاه صنوبر به طول ۶٫۳ کیلومتر و مبلغ ۳۰۰۰ میلیون ریال و پیشرفت مطلوب ۲۵ درصدی است.

نماینده شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: با بهره برداری از این چاه‌ها تنش‌های کم آبی تابستان امسال در منطقه به حداقل می‌رسد و به نیازهای اساسی این منطقه در مجلس شورای اسلامی رسیدگی می‌شود.

درباره

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.