آخرین اخبار
خانه / اخبار / اخبار انتخابات / سرباز محمدباقر قالیباف باز هم ثابت کرد که همچون رفیقان دیرینش شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی  برای جریان انقلاب از همه چی میگذرد

سرباز محمدباقر قالیباف باز هم ثابت کرد که همچون رفیقان دیرینش شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی  برای جریان انقلاب از همه چی میگذرد

📚بسم الله الرحمن الرحیم🇮🇷

🇮🇷سرباز محمدباقر قالیباف🇮🇷

باز هم ثابت کرد که همچون رفیقان دیرینش شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید کاظمی  برای جریان انقلاب از همه چی میگذرد

🇮🇷 قالیباف: زمان اجماع برای پیروزی جبهه انقلاب است.

🔹 الان وقت نقد همدیگر نیست بلکه وقت آن است که کنار هم بایستیم و همه برای پیروزی جریان انقلابی در انتخابات تلاش کنیم.

🔹هیچ نامزدی حق ندارد مقابل تصمیم جریان انقلاب خود را اصلح بداند

🔹در ۲۸ خرداد ما فقط با انتخاب رئیس جمهورمواجه نیستیم بلکه ۲۸ خرداد با این آزمون مهم مواجهیم که آیا می توانیم از میراث امام محافظت کنیم و کارآمدی انقلاب را نشان دهیم یا نه؟ وبرای تحقق این هدف مهم نیاز به «وحدت»، «پیروزی با کمپین قوی» و «دولت کارآمد» هستیم.

🔻قالیباف با تاکید بر این که در انتخابات ما حتما باید اجماع سازی جریانی ایجاد کنیم گفت: هیچ کس حق ندارد مقابل تصمیم جبهه انقلاب به عنوان نامزد بگوید من اصلح هستم یا بگوید فلانی باید اینجا باشد یا آنجا، چرا که ما در ۲۸ خرداد با انتخابات و رئیس جمهور مواجه نیستیم بلکه با این آزمون مهم مواجه هستیم که آیا می توانیم از میراث امام محافظت کنیم  یا می خواهیم با سلایق مختلف ورود کرده و آن را تضعیف کنیم؟

🔻رئیس مجلس با تاکید بر این که کارامدی بعد از پیروزی در انتخابات مهم تر از دو مرحله گذشته است گفت: اگر همه این کارها را انجام دهیم اما در اداره کشور چه دولت، چه مجلس و چه قوه قضائیه اختلاف وجود داشته باشد نمی توانیم ثبات اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم.

🔻قالیباف با بیان این که به عنوان عضوی از جبهه انقلاب همه ما موظف هستیم که اجماع سازی کنیم و در حوزه های انتخابیه بایستیم و منسجم کار کنیم تا مردم پای صندوق بیایند گفت: الان وقت بیانیه دادن و حرف نیست بلکه وقت ایستادن در میدان است، الان زمانی است که همه منسجم بایستیم تا اجماع کنیم و جریان انقلاب پیروز شود.

🇮🇷تقدیر مجلس از اقدام وحدت‌آفرین قالیباف🇮🇷

🇮🇷نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از اقدام وحدت آفرین دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کردند.🇮🇷

دکتر محمدباقر قالیباف چهره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۴۰ نفر از نمایندگان مجلس را برای تشکر و قدردانی از اقدام وحدت آفرین دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و عملکرد انسجام بخش ایشان در انتخابات ریاست جمهوری را قرائت کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، از این جهت که تشکیل دهنده نخستین دولت گام دوم انقلاب است و هم از جهت سیاست ورزی، میدان مهمی برای فعالان سیاسی جبهه انقلاب است؛ به خصوص این که پس از ۸ سال بی عملی و دوره رکود دولت های یازدهم و دوازدهم باید دولتی روی کار بیاید که با تمرکز بر حوزه اقتصادی و نشان دادن کارآمدی، وضعیت معیشتی مردم را سروسامان دهد.

از همین جهت حرکت های سیاسی مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی و پا گذاشتن روی عافیت طلبی  شخصی برای نیل به اهداف بلند، لازمه این عرصه پیچیده و خطیر است. در این میان اقدام دکترمحمدباقر قالیباف در پایبندی به عهد خود برای «وحدت جریانی» در جبهه انقلاب ، با وجود آن که براساس نظرسنجی های معتبر، تخریب ها و تهمت ها، دیگر بر محبوبیت وی تاثیر منفی نداشت بلکه برعکس به مرور بر توان رای آوری وی دربرابر کاندیداهای جریان مقابل افزوده می شد، بار دیگر روحیه جهادی یک رزمنده را از جنس پا گذاشتن روی منافع شخصی که در میدان های نبرد دیده و شنیده ایم به رخ  کسانی کشید که در سال های اخیر از هیچ تهمت و برچسبی علیه او فروگذار نکرده اند.

عرصه انتخابات سال جاری، نیاز به رفتارهای مومنانه از نوع چنین اقداماتی دارد و همین جا از همه نامزدهای جریان انقلاب دعوت می کنیم تا با توجه به حساسیت شرایط، وحدت جریانی را مدنظر داشته و با تمسک به این راهبرد مهم و پیروزی ساز، و با اقدام انقلابی زمینه ساز پیروزی قاطع نامزد مورد اجماع جبهه انقلاب ، گردند، و از هرگونه چندصدایی درون گفتمانی در جریان رقابت های انتخاباتی پرهیز کنند تا ان شاء الله با تشکیل دولتی با مولفه های انقلابی که بارها در بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب آیت الله امام خامنه ای ذکر شده است ، شاهد پیشرفت همه جانبه ،تحقق عدالت در عرصه مختلف و ثبات اقتصادی در کشور و حل مشکلات معیشتی مردم عزیز باشیم./

🇮🇷بیانیه دکتر محمد باقر قالیباف در انتخابات 🇮🇷۱۴۰۰

🇮🇷بسم الله الرحمن الرحیم🇮🇷

والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا

در ایام منتهی به ثبت‌نام برای انتخابات ریاست‌جمهوری، بسیاری از دوستان و عزیزان، خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، همرزمان و همکاران، جوانان و اقشار گوناگون، بنده را با حسن‌ظن و محبت به ثبت‌نام فراخواندند و نظر و دعوت خود را به طرق مختلف به دست من رساندند.
خداوند یکتا را به پاس این حسن‌ظن شاکرم و سپاسگزار همراهی، پیگیری، دعوت و محبت شما هستم.

دوستان گرامی!
بعنوان رئیس قوه مقننه که وظیفه نظارتی بر دولت بعد را دارد نباید مصداقی درباره گزینه های انتخابات نظر دهم اما نقطه‌نظرات من درباره انتخابات پیش‌ِ رو، در قالب ویدئویی که پیشتر منتشر شده و حاوی بخشی از صحبت‌هایم در جلسه فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی است، به دست شما رسیده است. از همه شما خواهش می‌کنم یک بار دیگر، حرفهای این خدمتگزار را بشنوید.
در آنجا عرض کردم که عمیقاً معتقدم که انتخابی سرنوشت‌ساز پیش‌ِ‌رو داریم که برای به ثمر رسیدن آن باید «وحدت» در ابتدا، «کمپین مناسب» تا زمان انتخابات و «کارآمدی» در دولت آینده را قویاً تدارک ببینیم. گفتم که این انتخاب، نه فقط انتخاب یک دولت، که پاسخی است به این پرسش که آیا می‌توانیم آرمان‌های امام (ره) و انقلاب را در قالب یک تصمیمِ درستِ اجرایی تجسم ببخشیم یا نه. بر اساس همین باور و با توجه به همه اخبار و تحلیل‌ها، استفاده از مشورت افراد صاحبنظر و تلاش برای استخراج وظیفه‌ام، بر اساس عقل و شرع و با خوانش منظومه فکری امام و رهبر فرزانه انقلاب، جمع‌بندی‌ام این شد که با توجه وضعیت صحنه انتخابات و حضور افرادی، وظیفه ای ندارم نامزد انتخابات شوم و این مطلب را در پاسخ به برخی از پرسش‌ها عنوان کردم که منتشر شد و به سمع و نظر شما رسید.

همدلان عزیز!
با تمام وجود باور دارم که اگر صادقانه و مؤمنانه برای شناخت وظیفه‌مان تلاش کنیم و همه توش و توان خویش را، همه داشته و ظرفیت‌مان را، پای انجام وظیفه بیاوریم، مشمول سنت الهی «هدایت» می‌شویم و خداوند یاریگر و مشکل‌گشای ما می‌شود و آنچه به نظر دست‌نیافتنی می‌آید، بر اساس سنت الهی محقق می‌شود. خادم شما وظیفه‌‌اش را تلاش برای تحقق «کارآمدی دین در امر اداره کشور»‌ می‌داند و این مهم را در همه مراحل زندگی سرلوحه کار خویش قرار داده است.

برادران و خواهران!
هم‌اکنون در مجلس شورای اسلامی – که محل قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون و اصلاح فرآیندهای مرتبط با آن است – به عنوان یکی از نمایندگان مردم مهربان و صبور ایران اسلامی،‌ از همه توان، تجربه و دانشم استفاده می‌کنم تا در کنار سایر نمایندگان، بخشی از مشکلاتِ اداری و اجرایی در کشور را که ریشه در نقصان‌های تقنینی یا نظارتی دارد، حل کنم. این خود یکی از گام‌های تحقق توانایی دین در اداره کشور است و بدون آن، سایر تلاش‌ها به نتیجه نمی‌رسد.

از همه شما عزیزان تقاضا می‌کنم با دقت، تحلیل و جدیت، انتخاب کنید و پس از پایان انتخابات، با هر نتیجه‌ای، گام در راه جدیدی برای احیای ظرفیت‌های فراوان کشور، حل مشکلات و مصائب مردم و رساندن کشور عزیز اسلامی به جایگاهی که شایسته آن است، بگذاریم.

مجدد با تاکید ویژه از لطف همیشگی شما که فداکارانه و مخلصانه از اینجانب حمایت می کنید تشکر می کنم و در این مسیر دعاگوی شما بوده و تندرستی و عزت و برکت برای همه مردم عزیز کشورم آرزو می کنم.

🇮🇷محمدباقر قالیباف🇮🇷
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

درباره خسروی ابوالقاسم

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.